مردم می‌گویند تقصیر خودتان است که ما را متوقع کردید/ سبک داوری کاراته در آسیا با اروپا متفاوت است

9:48 - 04 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۵۸۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته گفت: مردم می‌گویند تقصیر خودتان است که با قهرمانی‌های پیاپی توقعات را بالا بردید.

بهمن عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسب مدال برنز در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر که توانستم به امتیازات المپیکی خودم اضافه کنم و با هیمن امتیاز‌ها نفر یک رنکینگ المپیکی باقی می‌مانم از مدالی که کسب کردم، ناراحتم. مردم و جامعه بزرگ کاراته توقع کسب مدال طلا داشتند و من هم تمام تلاشم را به کار بستم، اما به مدال برنز رسیدم.

وی افزود: هرجایی که می‌رویم مردم می‌گویند تقصیر خودتان است که با قهرمانی‌های پیاپی توقعات را بالا بردید. خوشحالم کاراته پس از المپیکی شدن آنقدر مهم شده که بیش از هر زمانی دیگری مردم نتایج ما را پیگیری می‌کنند و این موضوع انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

ملی‌پوش کاراته با اشاره به اینکه سبک داوری مسابقات آسیایی با اروپا متفاوت است، تصریح کرد: یکسری ضربات را در رقابت‌های جهانی و اروپایی امتیاز می‌دهند که در آسیا برایش امتیازی در نظر نمی‌گیرند. در  آسیا همه چیز ۵۰-۵۰ است و‌ ای کاش امیر مهدی‌زاده هم می‌توانست مسابقه دهد تا شانس کسب یک مدال دیگر هم داشتیم.

عسگری در واکنش به اینکه تا چه حد به کسب سهمیه المپیک امیدوار است، خاطرنشان کرد: اگر همین الان سهمیه‌ها بسته می‌شد من حضورم در المپیک را قطعی کرده بودم، اما هنوز حدود ۱۰ مسابقه باقی مانده باید ۱۰ برابر انرژی که تا الان صرف کردم را به کار ببندم تا جایگاهی که دارم را حفظ کرده و راهی المپیک شوم و پس از آن می‌توانم تمرکزم را معطوف کسب مدال المپیک کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *