دومین جلسه دادگاه جیسون رضاییان دوشنبه برگزار می‌شود+جزئیات

10:22 - 16 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۱۹۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک منبع آگاه از زمان برگزاری دادگاه خبرنگار واشنگتن پست در روز دوشنبه خبر داد و گفت: در این جلسه به ادامه کیفرخواست و تفهیم اتهام متهم پرداخته خواهد شد.
دومین جلسه دادگاه جیسون رضاییان دوشنبه برگزار می‌شود+جزئیاتبه گزارش    یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، از زمان برگزاری دادگاه خبرنگار واشنگتن پست خبر داد و گفت:  دومین جلسه دادگاه غیر علنی جیسون رضاییان دوشنبه 18- خرداد ماه- در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

وی در رابطه با اینکه آیا در این جلسه متهم  دفاعیات خود را رائه می‌کند، ادامه داد: در این جلسه  به ادامه کیفرخواست و تفهیم اتهام متهم پرداخته خواهد شد و هنوز وی دفاعیات خود را آغاز نکرده است.

گفتنی است؛ اولین جلسه رسیدگی به اتهامات جیسون رضاییان 5 خرداد ماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار و اتهام جاسوسی به جیسون رضاییان تفهیم شد.

لازم به ذکر است جیسون رضائیان تیرماه سال 93 به اتهام جاسوسی دستگیر شد و دادستانی تهران چهارشنبه 24 دی ماه همان سال،  از صدور کیفرخواست این پرونده و ارسال آن به دادگاه انقلاب خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *