اعزام زائران به عتبات عالیات از ابتدای ماه رمضان /نام نویسی زائران طی چند روز آینده

13:20 - 05 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۷۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدير كل عتبات عاليات سازمان حج وزيارت از اعزام زائران به عتبات عالیات از ابتدای ماه رمضان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته زائران می‌توانند ظرف چند روز آينده با مراجعه به سايت این سازمان و طي مراحل قانونی نام نويسی كنند.
محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره قيمت‌‌های جديد اعزام به عتبات در ماه رمضان اظهار کرد: زائران عتیات عالیات از ابتدای ماه رمضان به این سرزمین معنوی اعزام خواهند شد، به طوری که می‌توان گفت زائران در دو قالب سفرهای زمینی و هوایی به این سفر معنوی خواهند رفت.

وی در ادامه به قیمت سفر به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: هزينه سفر به صورت زمينی يک ميليون و ۵۹۰ تا يک ميليون و ۶۸۵ هزار تومان و دو ميليون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو ميليون ۴۷۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نظافتی با اشاره به این مطلب که سازمان حج و زیارت برای بسته‌های ۱۴ شبه هوايی نيز رقم يک ميليون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو ميليون و ۲۳ هزار تومان پيش بيني کرده است، تصریح کرد: در واقع سازمان برای ۲۳ شبه هوايی نيز دو ميليون ۶۶۰ هزار تا دو ميليون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به مدير كل عتبات عاليات سازمان حج وزيارت، تمام متقاضيانی كه در سامانه اعزام نام نويسي كنند، در فرصت انتخاب شده از سوی خود به این سفر اعزام خواهند شد. طبق  برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته زائران می‌توانند ظرف چند روز آينده با مراجعه به سايت سازمان حج و زيارت و مراحل قانونی نام نويسی را طی كنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *