برانکو: متأسفم که کمی بازی با سایپا را شُل گرفتیم/ می‌خواهید من را از پرسپولیس بیرون کنید؟

22:06 - 24 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۹۵۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط از این بابت متأسفم که کمی بازی با سایپا را شُل گرفتیم، چون بلافاصله پس از گل سوم می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سایپا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*بعد از نتایج روز گذشته، فشار مضاعفی روی ما بود که حتماً باید این بازی را به خاطر خودمان ببریم، هرچند قبل از آن نتایج هم به دنبال برد بودیم. 

*فقط از این بابت متأسفم که کمی بازی را شُل گرفتیم، چون بلافاصله پس از گل سوم می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم تا باقی بازی را با خیال راحت و آرامش ادامه بدهیم.

*یک سال دیگر قرارداد دارم، اما مشکل چیست؟ می‌خواهید من را از باشگاه بیرون کنید؟ من گفتم یک سال دیگر قرارداد دارم، چرا هواداران باید نگران شوند؟ شما مطمئن هستید که همه‌ی بازیکنان برای سال آینده در باشگاه می‌مانند.

*تا به حال تیمی را دیده‌اید که اشتباه نکند؟ حریفان هم تمرین می‌کند، آنها هم بازی می‌کنند و به دنبال برد هستند. به خصوص تیمی که خیلی نه به فکر بالای جدول است و نه سقوط می‌کند، بلکه احساس امنیت دارد و با آرامش و جان و دل بازی می‌کند.

*بازیکنانم خیلی خوب برگشتند، تمرکز کامل داشتند و کل نیمه اول را در اختیار گرفتیم و فقط مشخص نبود که چه زمانی گل اول را به ثمر می‌رسانیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *