طرح عربستان برای حمله به کشتی ایرانی ناکام ماند

9:35 - 01 خرداد 1394
کد خبر: ۵۰۸۴۸
خبرگزاری میزان: ارتش سایبری یمن در نخستین بیانیه خود از دسترسی به اطلاعات شخصی و محرمانه هزاران تن از کارمندان وزارت امور خارجه عربستان خبر داد این در حالی است که نیروهای مردمی توانستند در عملیاتی 15 جاسوس سعودی را در بندر الحدیده که قصد اجرای عملیات تروریستی علیه کشتی ایرانی داشتند، بازداشت کنند.
به گزارش سرویس بین الملل ،ارتش سایبری یمن با صدور بیانیه‎ای اعلام کرد هکرهای این ارتش به شبکه وزارت امور خارجه عربستان سعودی دسترسی پیدا کرده‌اند.

ارتش سایبری یمن با اعلام تسلط بر بیش از 3 هزار رایانه و سرورهای وزارت امور خارجه عربستان، افزود: اطلاعات شخصی و محرمانه هزاران تن از کارمندان این وزارتخانه و همچنین جاسوسان و عوامل اطلاعاتی عربستان به دست نیروهای ارتش سایبری یمن افتاده است.

از سوی دیگر جنبش مردمی انصارالله یمن در بیانیه‎ای از دستگیری 15 تن از اعضای سرویس اطلاعاتی عربستان در بندر "الحدیده" خبر داد.

"حمید طارق العدنانی" یکی از رهبران ارشد جنبش انصارالله گفت: این مزدوران تروریست با هدف اجرای عملیات تروریستی علیه کشتی ایرانی و پرتاب موشک به سمت آن به بندر "الحدیده" آمده بودند.

وی افزود: نیروهای مردمی یمن توانستند مقادیر زیادی موشک و سلاح پیشرفته از تروریست‎های سعودی کشف و توقیف کنند.

در همین حال دولت اتیوپی اعلام کرد پنج تن از اتباع این کشور در جریان حملات جنگنده‎های متجاوز سعودی به خاک یمن کشته شده‌اند.

همچنین بمباران یک منزل مسکونی در استان "ذمار" یمن به شهادت هشت تن از اعضای یک خانواده منجر شد.

خبرگزاری آناتولی هم از کشته و زخمی شدن 4 عربستانی در مناطق مرزی بین عربستان و یمن خبر داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *