لزوم آماده باش کامل همه دستگاه‌های خدمات رسان/هیچ نوع قصور در انجام تکالیف قانونی به ویژه در شرایط بحران پذیرفته نیست

10:11 - 13 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۴۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان کرمانشاه با تاکید بر لزوم آماده باش کامل همه دستگاه‌های خدمات رسان در سیل اخیر گفت: هیچ نوع قصور یا عدم اهتمام در انجام تکالیف قانونی به ویژه در شرایط بحرانی پذیرفتنی نیست.

لزوم آماده باش کامل همه دستگاه‌های خدمات رسان/هیچ نوع قصور یا عدم اهتمام در انجام تکالیف قانونی به ویژه در شرایط بحران پذیرفته نیستمحمدحسین صادقی دادستان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ضمن اشاره به سیل اخیر گفت: باتوجه به احتمال جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از استان، عملکرد واحد‌های اجرایی در خدمت رسانی به مردم به دقت توسط دستگاه‌های نظارتی رصد خواهد شد.

وی با اشاره به شروع بارندگی‌های شدید در کرمانشاه و احتمال وقوع سیل در بخش‌هایی از سطح استان، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده، همه دستگاه‌ها باید با حفظ آمادگی کامل نسبت به اجرای مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اقدام کنند.

دادستان کرمانشاه افزود: مردم شریف استان اخبار صحیح را از مبادی رسمی خصوصا رسانه ملی و مدیریت بحران استان دریافت کنند و به خبر‌های بی اساس که عموما در فضای مجازی دست به دست می‌شود ضمن اجتناب از باز نشر آن توجه نکنند.

صادقی ضمن هشدار به افرادی که امنیت روانی جامعه را برهم می‌زنند و اخبار بی اساس مربوط به کمبود نان و مایحتاج عمومی منتشر می‌کنند، تاکید کرد: این افراد توسط پلیس‌های تخصصی شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *