کنار ماندن «عاشورزاده» از تیم ملی به صلاح تکواندو نبود/ «رجبی» ۱۳ کیلوگرم وزن کم کرده است

8:42 - 13 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۸۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: فرزان محصول تکواندوی ایران است و کنار ماندش از تیم ملی به صلاح تکواندو نبود.

فریبرز عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قهرمانی تیم ایران در مسابقات سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو اظهار داشت: این رقابت‌ها از نظر کیفی خوب بود، اما نظر کمی با توجه به شرایطی که وجود داشت، مانند سایر مسابقات نبود. در هر صورت تمام پتانسیل موجود تکواندوی ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند و تکواندوکاران ما محک خوبی خوردند.

وی افزود: با توجه به اینکه این رقابت‌ها یکی از ایستگاه‌های انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد، ما برنامه خود را تغییر ندادیم و هوگوپوشان با ۷۰ یا ۸۰ درصد توانایی خود در این رقابت‌ها حاضر شدند و با این حال از عملکرد آنها راضی هستم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که عملکرد فرزان عاشورزاده را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: فرزان محصول تکواندوی ایران است و کنار ماندش از تیم ملی به صلاح تکواندو نبود و خداراشکر می‌کنم که در این رقابت‌ها توانایی خودش را به ما ثابت کرد.

عسکری در خصوص احتمال حضور سعید رجبی در وزن ۷ خاطرنشان کرد: سعید در رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی با حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن کشی کرد و ۱۳ کیلو وزن کم کرده و سرعتش خیلی بالا رفته است. در خصوص تغییر وزن سعید و احتمال حضورش در وزن ۷ «زمان» همه چیز را مشخص خواهد کرد و در زمان مناسب در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *