فتاحی: شورای تامین نامه‌ای درباره برگزار نشدن دربی در ایام نوروز نداده است/ پیشنهاد باشگاه استقلال خنده‌دار است

11:46 - 30 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۵۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شورای تامین نامه‌ای درباره برگزار نشدن دربی در ایام نوروز نداده و آنهایی که این خبر را اعلام کردند، باید خودشان پاسخگو باشند.

به گزارش گروه ورزشی ، سعید فتاحی در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی درباره مخالفت شورای تامین با برگزاری دربی تهران در عید نوروز و مسائل مختلف مربوط به کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهارنظرهایی انجام  داد که گزیده‌های ان را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*شورای تامین هیچ نامه‌ای درباره اینکه دربی در ایام نوروز برگزار نشود، نداده است و  آنهایی که این خبر را اعلام کردند باید خودشان پاسخگو باشند. این موضوع صحت ندارد و دربی به قوت خودش باقی است.

*حتی باشگاه استقلال پیشنهاد خنده‌داری را اعلام کرد. آنها گفتند به جای هفته بیست و سوم اول هفته بیست و پنجم را برگزار کنیم بعد بیاییم هفته بیست و سوم را برگزار کنیم. اگر این اتفاق در لیگ بیفتد واقعا خنده‌دار است. این پیشنهاد را مباشری، معاون باشگاه استقلال داده است که دربی در عید نباشد. 

*نمی‌توانیم هفته‌ها را جابجا کنیم. امسال تقویم بسیار فشرده است استقلال و پرسپولیس در آسیا بازی دارند و هر دو برنامه فشرده‌ای دارند اگر بخواهیم یک بازی آنها را لغو کنیم آن را کی برگزار کنیم. 

*ما همیشه فکر می‌کردیم دیواری کوتاه‌تر از دیوار داوران نیست اما حالا می‌بینیم که دیوار فتاحی و سازمان لیگ کوتاهتر است.

*ما از کمیته اخلاق و کمیته انضباطی می‌خواهیم به این مساله ورود کنند و بازیکنان باید بیایند صحبت کنند و ثابت کنند چه کسانی می‌خواستند آنها را بازنده کنند و این دست‌های پشت پرده چه کسانی هستند. این اشتباهات بچگانه فوتبال ما را به عقب می‌برد. 

*خود فیفا دو سال طول کشید تا سیستم VAR را جا بیندازد سعی‌مان این است که بتوانیم در مسابقات حساس و مسابقات آخر فصل از این سیستم استفاده کنیم. 

*بازی نیمه نهایی جام حذفی دقیقا بعد از لیگ برگزار می‌شود به خاطر حضور پرسپولیس در آسیا مجبور شدیم این کار را انجام دهیم اولویت با بازی‌های آسیایی است دیروز هم دیدید که بازی معوقه مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد اگر بازی سایپا را زودتر برگزار کردیم به خاطر حضور این تیم در مرحله پلی‌آف بود به خاطر اینکه به باشگاه سایپا کمک کنیم این کار را کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *