امسال نمایشگاه بهاره باید در سه نقطه پایتخت برگزار شود

14:50 - 28 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۴۸۴۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران ضمن اشاره به همکاری اتاق اصناف در زمینه برپایی نمایشگاه‌های بهاره گفت: اتاق اصناف قرار است زمینه برپایی آن را در سه نقطه پایتخت فراهم کند.

امسال نمایشگاه بهاره باید در سه نقطه پایتخت برگزار شودبه گزارش گروه جامعه ، "احمد اسماعیلی راد" در خصوص تعیین محل برپایی نمایشگاه‌های بهاره گفت: بوستان ولایت، مصلا و خاوران یا نقطه دیگری در جنوب شرق پایتخت مکان‌هایی است که به این منظور درنظر گرفته شده است و این نمایشگاه باید از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ماه برگزار شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران در تشریح تصمیم‌های نشست روز شنبه (دیروز) که با حضور استاندار تهران برگزار شد افزود: طبق صحبت‌های مطرح شده در جلسه روز گذشته با اصناف، برگزاری این نمایشگاه در سه نقطه تهران حتمی و متولی آن اتاق اصناف است.

وی اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه قطعی است مگر آنکه اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ دهد.

اسماعیلی راد با بیان اینکه اتاق اصناف مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره در پنج نقطه تهران بود گفت: طی جلسات مختلف درخواست زیادی از سوی اتاق اصناف برای برگزاری این نمایشگاه با محدودیت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته ارائه شد تا از این طریق مردم قادر به استفاده بیشتر از حراج‌های فصلی باشند.

وی در خصوص هزینه‌های اخذ غرفه توسط کسبه گفت: تعیین هزینه غرفه‌ها برعهده اتاق اصناف است، اما طبق صحبت‌های مطرح شده تغییر قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهیم داشت.

اسماعیلی راد تاکید کرد: نباید به دلیل هزینه اضافی، غرفه داران مجبور به تحمیل افزایش قیمت‌ها بر مردم شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *