معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

15:17 - 15 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۴۲۶
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی "ناصر اصلانی" را به‌عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل این ستاد منصوب کرد.

به گزارش گروه جامعه اسکندر مومنی در این حکم آورده است:

جناب آقای ناصر اصلانی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد منصوب می‌نمایم.

برنامه‌ریزی لازم به‌منظور مبارزه فراگیر و قاطع علیه کلیه فعالیت‌ها و اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها، اشراف اطلاعاتی جهت شناسایی و انهدام شبکه‌ها و سران اصلی قاچاق مواد مخدر با همکاری سازمان‌های مرتبط، ضربه به بنیان‌های قاچاقچیان، هدایت و نظات بر حفاظت و نگهداری از اموال توقیفی و مصادره‌ای و نحوه واگذاری و فروش براساس ضوابط و مقررات، تقویت فعالیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط و انجام امور براساس شرح وظایف مصوب از جمله اموری است که انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نسبت به تحقق آن اهتمام نمایید.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *