مرگ یک بازداشتی در اداره پلیس انگلیس

11:36 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۲۶۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
مرگ یک بازداشتی در اداره پلیس انگلیس
اداره مستقل رفتار پلیس انگلیس، می‎گوید که تحقیق درباره حادثه مرگ یک فرد بازداشت‌شده در اداره پلیس شهری در جنوب غربی این کشور را آغاز کرده است. نشده است.

خبرگزاری میزان - پلیس انگلیس اعلام کرد که مردی بین ۳۰ تا ۴۰ ساله در جریان بازداشت در اداره پلیس شهر سویندون جان خود را از دست داده است. شهر سویندون در جنوب غربی انگلیس واقع شده است.

این فرد از صبح روز شنبه در اداره پلیس گیبل‌کراس در بازداشت بود و صبح روز یکشنبه وضعیت سلامتی او با مشکل مواجه شد. 

پلیس می‎گوید که حدود ساعت ۰۹:۰۰ (به‌وقت محلی) روز یکشنبه اعلام شد که او جان‌باخته است. این حادثه به اداره مستقل رفتار پلیس انگلیس (IOPC) ارجاع شده است.

سخنگوی اداره مستقل رفتار پلیس انگلیس، گفت که این سازمان ناظر تحقیق در مورد این حادثه را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما تحقیق‌های مستقلی را در مورد شرایط مربوط به مرگ مردی که در بازداشتگاه اداره پلیس گیبل‌کراس در شهر سویندون در بازداشت بود، آغاز کرده‌ایم، می‎گوید که ما می‌دانیم که این مرد در آخر هفته در بازداشت بود و صبح ۱۹ می (۳۰ اردیبهشت) از نظر سلامتی دچار مشکل شد.

مقام اداره مستقل رفتار پلیس انگلیس، اضافه کرد: بلافاصله پس از آن آمبولانس به محل رسید، اما متاسفانه در ساعت ۰۹:۰۰ مرگ او اعلام شد.

به گفته وی، این موضوع پس از مدت کوتاهی از سوی پلیس اداره پلیس منطقه به این نهاد اطلاع داده شده و تحقیق‌های مستقل اعلام شده است؛ همچنین بازرسان در محل حادثه حضور یافته‌اند تا جمع‌آوری شواهد را آغاز کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *