خزعلی: اقدام سازمان بازرسی در مبارزه با فساد یک حرکت اثر گذار است

10:24 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۸۴۵
خزعلی: اقدام سازمان بازرسی در مبارزه با فساد یک حرکت اثر گذار است
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از غرفه انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: خیلی خوشحال هستم که موضوع مبارزه با فساد، سلامت اداری و بازرسی که باید در سطوح مختلف سازمانی انجام بگیرد، در حال حاضر جنبه کاربردی‌تر و فرهنگی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: همین که کتاب‌هایی با عنوان مبارزه با فساد و سلامت اداری در معرض دید عموم گذاشته شده و از مردم خواسته شده است در این زمینه همراهی کنند یک حرکت و قدم بسیار خوب و موفقی است.

خزعلی با بیان اینکه در موضوع مبارزه با فساد زنان پیشگام هستند، افزود: در غرفه انتشارات سازمان بازرسی کل کشور نیز شاهدیم یک خانم مسئول است و امیدواریم این پیشگامی همچنان ادامه داشته باشد.

وی در گفتگو با مسئول انتشارات سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اظهار خرسندی از رویکرد سازمان بازرسی در انتصاب بانوان در امور تاثیرگذار،  پیشنهاد داد در موضوع صیانت از بانوان شاغل در ادارات با همکاری سازمان بازرسی کل کشور، قانون یا دستورالعملی تهیه شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *