نویدکیا: نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم، الان طلب‌ها را پرداخت کنید

20:29 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نویدکیا: نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم، الان طلب‌ها را پرداخت کنید
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم، پس الان طلب‌ها را پرداخت کنید.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا پس از تساوی یک بر یک مس رفسنجان مقابل سپاهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی با کیفیتی بود، اما در نیمه اول ما کیفیت لازم را نداشتیم و گاهی بازی از دست‌مان در رفت. بالاخره با سپاهان بازی داشتیم و بازیکنان می‌خواستند بخاطر من بازی فوق‌العاده‌ای انجام دهند.

وی ادامه داد: احساسات باعث شد تا فرصت‌هایی را از دست بدهیم. نیمه دوم فوق‌العاده بود. هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند و ما کیفیت بالایی نشان دادیم و سپاهان حتی یک کرنر هم نداشت. می‌توانستیم برنده بازی باشیم که متاسفانه یا خوشبختانه بازی مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که امروز بیشتر از روز‌های قبل بودند و این نشان می‌دهد هر روز حس بهتری به تیم پیدا می‌کنند. از آن‌ها تشکر می‌کنم. من همه بازی‌هایم را در اینجا مساوی می‌کنم و هواداران با تشویق‌های خود من را شرمنده می‌کنند.

نویدکیا تصریح کرد: به مدیرعامل و هیأت مدیره و مسئولان شهری و مسئولان شرکت مس می‌گویم که بازی هفته آینده بسیار حساس است و من نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم. اگر قرار است کاری انجام شود الان اقدام کنید. لطفا طلب سال گذشته بازیکنانم را پرداخت کنید؛ بعد از بازی این کار‌ها به درد نمی‌خورد.

وی درمورد دروازه‌بان‌های تیمش، عنوان کرد: داود یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و حق دارد در تیم دیگری بیشتر بازی کند، اما اینجا دیدگاه من است و نمی‌خواهم به دروازه‌بان‌ها چرخشی بازی بدهم. حامد نفر شماره یک من است و اگر جایی حس کنم حامد خوب نیست، قطعاً از نفر جایگزین استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *