دیدار دبیر با رئیس کشتی شورای آسیا و رئیس فدراسیون کشتی قرقیزستان

13:02 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۰۷
دیدار دبیر با رئیس کشتی شورای آسیا و رئیس فدراسیون کشتی قرقیزستان
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا و ملیس تورگانبایف رئیس فدراسیون کشتی قرقیزستان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر ابتدا جلسه‌ای دو نفره را با تورلیخانوف که سال گذشته به مجلس نمایندگان قزاقستان نیز راه پیدا کرده، دیدار و گفتگو کرد؛ و در ادامه جلسه سه نفره‌ای با حضور رئیس فدراسیون کشتی قرقیزستان برگزار شد.

محور گفتگو‌های انجام شده، تعاملات مشترک در زمینه برگزاری اردو‌ها و همچنین مسابقات بود. در این نشست همچنین در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رده‌های سنی مختلف و همچنین تعامل کشتی آسیا با اتحادیه جهانی نیز بحث و تبادل نظر شد.

همچنین علی ابو رومایلا آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم فلسطین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

این کشتی‌گیر فلسطینی در سالن گرم مسابقات گزینشی المپیک که هم اکنون در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است، به دیدار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که همراه با علیرضا سرلک در این مسابقات حضور پیدا کرده است، رفت.

این کشتی گیر به نمایندگی از مردم و ورزشکاران فلسطین از مواضع فدراسیون کشتی و کمک‌های آن به کشتی این کشور و همچنین مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین قدردانی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *