گفت‌وگو|

شافعی: نساجی در قائمشهر تیم قلدری است/ تقابل با الهامی همواره برای پرسپولیس خطرناک بوده

1:43 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۶۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شافعی: نساجی در قائمشهر تیم قلدری است/ تقابل با الهامی همواره برای پرسپولیس خطرناک بوده
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی در قائمشهر تیم قلدری است و به هیچ‌عنوان نباید آن‌ها را دست کم بگیریم.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: نساجی در قائمشهر تیم قلدری است و به هیچ‌عنوان نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. تقابل با ساکت الهامی همواره برای سرخ‌پوشان خطرناک بوده است.

وی در ادامه افزود: نساجی شرایط خوبی در جدول ندارد و قطعاً در قائمشهر به دنبال برد مقابل پرسپولیس است چون اگر این بازی را ببازد شرایطش در جدول متزلزل خواهد شد. در این سو پرسپولیس هم شرایط حساسی را در بالای جدول می‌گذراند و به خوبی می‌داند که ۳ امتیاز این بازی چقدر ارزشمند است. بازی گذشته از فرصت استفاده نکردیم و امتیاز از دست دادیم، اما این‌بار باید با دقت به مصاف نساجی برویم چرا که این بازی ۶ امتیازی است و برای تصاحب صدر به آن نیاز داریم.

*سپاهان ضد فوتبال بازی نمی‌کرد قطعاً بازنده بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: اتفاقات بازی با سپاهان نگذاشت تا شاگردان اوسمار کاری از پیش ببرند و سرخ‌پوشان اسیر حواشی شدند. اگر سپاهان ضد فوتبال بازی نمی‌کرد قطعاً بازنده بود و چند گل را دریافت می‌کردند. اوسمار باید با دقت کار کند و تعویض‌های درستی انجام دهد و در این مسیر از کمک‌هایش یاری بطلبد. بازیکنان پرسپولیس هرکدامشان برای تیم جواهر هستند و در بازی با سپاهان دیدیم که چقدر فعال بودند و گره بازی را باز می‌کردند. عبدالکریم یک بازیکن فوق‌العاده در پست خود است و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم بابت جذب این بازیکن. اورونوف و ترابی زوج فوق‌العاده‌ای در خط حمله پرسپولیس هستند. این ۲ در چند صحنه خطر بزرگی را روی دروازه سپاهان ایجاد کردند.

*بازیکنان باید اتفاقات و حواشی بازی با سپاهان را فراموش کنند

شافعی در ادامه متذکر شد: بازیکنان باید اتفاقات و حواشی دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان را فراموش کنند و با قدرت به مصاف نساجی بروند. نساجی یکی از موانع بزرگ پیش روی پرسپولیس است و باید با تمام قوا مقابل آن‌ها بازی کنیم. به قهرمانی پرسپولیس خوشبین هستم و حس ششم من می‌گوید که آن‌ها قهرمان می‌شوند. ۵ بازی باقی مانده لیگ برتر فوق‌العاده حساس هستند و باید تمام توانشان را بگذارند تا یک قهرمانی دیگر را به تالار افتخارات پرسپولیس اضافه کنیم. استقلال هم بازی‌های سختی دارد و احتمال از دست دادن امتیاز را دارند، اما این‌بار نباید فرصت را مثل گذشته از دست بدهیم و هدیه رقیب را پس بزنیم.

*امیدوارم با تغییرات مالکیتی ثبات مدیریتی در پرسپولیس لطمه نخورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: هواداران، سرمایه‌های باشگاه هستند و امیدوارم مدیریت باشگاه برای حفظ آبرو و توهینی که به بانوان پرسپولیسی شد تا پایان بایستند. آن هوادار سپاهانی را باید علاوه بر محرومیت جریمه نقدی هم بکنند و جریمه سنگین‌تری برای هواداران خاطی اتخاذ کنند. درویش یک مدیرعامل مفید و موثر و موفق در باشگاه پرسپولیس است و امیدورم سیاست‌های مالک باشگاه باعث نشود که او از صندلی‌اش بلند شود. او در نقل و انتقالات همیشه موفق بوده و رقابت با حریفان را در این زمینه به خوبی بلد است و با جذب عبدالکریم و اورونوف کمک زیادی به تیم کرد. امیدوارم با تغییرات مالکیتی ثبات مدیریتی در باشگاه لطمه نخورد و درویش با قدرت به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *