تحولات فلسطین|

ادامه حملات به نوار غزه/ وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره حکم احتمالی دادگاه کیفری بین‌المللی هشدار داد

11:39 - 13 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۱۷۰
ادامه حملات به نوار غزه/ وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره حکم احتمالی دادگاه کیفری بین‌المللی هشدار داد
صدور احتمالی احکام بازداشت مقامات صهیونیست از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی اشغالگران را به وحشت انداخته و باعث هشدار وزارت خارجه این رژیم به مقامات این رژیم شده است.

خبرگزاری میزان - وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بحبوحه حملات اشغالگران به نوار غزه درباره صدور احکام بازداشت احتمالی مقامات صهیونیست از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی هشدار داد.

آکسیوس هم به نقل از منابع آگاه نوشت که کابینه رژیم صهیونیستی به دولت بایدن هشدار داده است که اگر دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت سران صهیونیست را صادر کند، واکنشی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده جزئیات طوفان الاقصی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده تحولات دویست‌وهفتمین روز عملیات طوفان الاقصی اینجا کلیک کنید.

تماس تلفنی هنیه با وزیر اطلاعات مصر در خصوص مذاکرات توقف جنگ غزه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۳

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با وزیر اطلاعات مصر در خصوص مذاکرات توقف جنگ غزه گفتگو کرد.

هنیه از نقش مصر قدردانی کرد و به رئیس اطلاعات مصر اطمینان داد که هیئت مذاکره کننده جنبش حماس در اسرع وقت برای تکمیل مذاکرات برای دستیابی به توافق برای توقف جنگ به مصر خواهد آمد.

 

شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که از ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی در پی حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و ۷۷ هزار و ۸۱۶ فلسطینی مجروح شده‌اند.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان النصیرات
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۷

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در شمال اردوگاه آوارگان النصیرات هدف قرار داد؛ دست‌کم ۱۰ فلسطینی در پی این حملات مجروح شدند.

موج بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۹

دست‌کم ۸ فلسطینی، از جمله یک زن، در حملات خشونت‌آمیز در اردوگاه جالازون، در نزدیکی رام‌الله، و روستای هوسان، در نزدیکی بیت‌لحم، در کرانه باختری اشغالی بازداشت شدند.

نگرانی آنروا از وضعیت بهداشتی در غزه 
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۸

آنروا اعلام کرد که با شروع تابستان نگرانی در مورد وضعیت بهداشتی در غزه وجود دارد؛ آنروا همچنین تصاویری را منتشر کرد که نشان دهنده ویرانی گسترده در دفتر بهداشت این سازمان در اردوگاه آوارگان البریج است.

نامه ۵۷ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به دولت بایدن
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۸

۵۷ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با امضای نامه‌ای سرگشاده از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور خواستند که هر اقدامی ممکن را برای جلوگیری از حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه اتخاذ کند.

شهادت ۶ نفر در پی حملات رژیم صهیونیستی به شهر الزهرا
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۷

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهر الزهرا در ۳.۴ کیلومتری شمال اردوگاه نصیرات در مرکز غزه را هدف قرار دادند؛ دست‌کم ۶ نفر در این حملات شهید شدند.

وحشت در لانه صهیونیست‌ها از احکام بازداشت احتمالی دادگاه کیفری بین‌المللی
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۶

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به مقامات ارشد این رژیم درباره احکام بازداشت احتمالی هشدار داد.

آکسیوس: کابینه اسرائیل به دولت بایدن هشدار داده است که اگر دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت سران اسرائیل را صادر کند، واکنشی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر می‌شود

۴۴۳ حمله به مراکز درمانی یا کارکنان پزشکی غزه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۵

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که در طول جنگ غزه ۴۴۳ حمله به مراکز درمانی یا کارکنان پزشکی غزه را ردیابی کرده است؛ بر اثر این حملات در مجموع ۷۲۳ نفر به شهادت رسیده و ۹۲۴ نفر مجروح شدند.

در حال تکمیل...


برچسب ها: غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *