رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس مجلس درگذشت آیت الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت

20:24 - 09 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۵۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس درگذشت آیت الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان _ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان که پرورش‌یافته خاندانی نامدار از فقاهت و مرجعیت بودند در سال‌های متمادی با کسب سطوح عالی نزد اساتید صاحب اندیشه و علم، عمر خویش را صرف ترویج و نشر اصول و معارف دینی و شعائر اهل بیت علیهم‌السلام و تربیت شیفتگان علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه معطوف داشتند.

این فقیه بااخلاص و متواضع علاوه بر فعالیت مستمر در عرصه‌های تبلیغ و آگاهی‌بخشی به نسل جوان از جمله به‌عنوان موسس و امام جماعت مسجد نبی اکرم صلی الله علیه و آله، مسئول حوزه علمیه شرق تهران، برگزاری جلسات اخلاق و تالیف کتب دینی، حضور فعال در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان اسلام، نقش ارزنده‌ای به‌ویژه در امورفرهنگی اجتماعی، خیریه و عام‌المنفعه را ایفا نمودند که در کارنامه ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

محمدباقر قالیباف

رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *