رکورد جالب رقیب آمریکایی آذرپیرا در المپیک/ تلاش اسنایدر برای اسطوره شدن

8:45 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۵۱۵
رکورد جالب رقیب آمریکایی آذرپیرا در المپیک/ تلاش اسنایدر برای اسطوره شدن
کایل اسنایدر آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم برای دهمین سال به عضویت تیم ملی کشتی آمریکا درآمد و سومین المپیکش را تجربه خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - کایل اسنایدر یکی از بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین کشتی‌گیران آمریکا است. او در مسابقات اخیر، آیزاک ترامبل را در دو مسابقه بدون اعطای هیچ امتیازی برد و مجوز حضور در بازی‌های المپیک پاریس را دریافت کرد.

اسنایدر در رقابت‌های کشتی آزاد در تابستان امسال در پاریس نماینده ایالات متحده در وزن ۹۷ کیلوگرم خواهد بود. پاریس ۲۰۲۴، سومین سفر المپیکی کایل خواهد بود در حالی که فقط ۲۸ سال سن دارد.

گفتنی است کایل اسنایدر اکنون برای دهمین سال متوالی در تیم ایالات متحده حضور دارد. او از سال ۲۰۱۵، زمانی که جوان‌ترین کشتی‌گیر آمریکایی بود، موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان نیز شد، او هر سال در وزن ۹۷ کیلوگرم عضو اصلی تیم بوده است. وی طلای المپیک ۲۰۱۶ را به دست آورد و از آن زمان تاکنون در تمامی مسابقات جهانی یا المپیک مدال کسب کرده است.

اسنایدر اکنون یازدهمین کشتی‌گیر آمریکایی است که برای سه مسابقه المپیک واجد شرایط شده است. او دومین نفری است که قبل از ۳۰ سالگی به این افتخار می‌رسد، اکنون کایل به مارک فولر، کشتی‌گیر فرنگی‌کاری که به چهار المپیک متوالی رفت: ۱۹۸۰، ۱۹۸۴، ۱۹۸۸، ۱۹۹۲ پیوسته است.

فولر یکی از دو آمریکایی است که در چهار المپیک کشتی گرفته است، همراه با بروس بامگارتنر، که نه تنها در چهار المپیک کشتی گرفت، بلکه هر در هر چهار المپیک نیز مدال کسب کرد: طلا در ۱۹۸۴، نقره در ۱۹۸۸، طلا در ۱۹۹۲ و برنز در ۱۹۹۶ و در نهایت قهرمان شد. او ۱۳ مدال جهانی و المپیک که پنج عنوان جهانی را به دو طلای المپیک خود اضافه کرد.

اسنایدر به دنبال انجام همین کار است. او تاکنون ۹ مدال جهانی و المپیک متوالی به دست آورده که سه طلای جهانی در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۲ به همراه طلای المپیک در سال ۲۰۱۶ را شامل می‌شود. او همچنین در توکیو ۲۰۲۰ نقره گرفت و به طور قطع تابستان امسال نیز در پاریس یکی از محبوب‌ترین قهرمانان کشتی خواهد بود. 

قبل از مسابقات اول هفته، اسنایدر در یک ویدیوی تبلیغاتی به همراه مربی کشتی اهل اوهایو شرکت کرد و در مورد اینکه چگونه می‌خواهد «بار‌ها و بار‌ها برای طولانی‌ترین دوره زمانی که کسی تا به حال دیده‌ام» برنده شود، صحبت کرد.

اسنایدر در دهه گذشته فعالیت‌های ورزشی بسیار انجام داده است و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت و توان در او نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *