ورود سامانه بارشی جدید به غرب و شمال غرب کشور از فردا

9:41 - 01 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۹۵۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ورود سامانه بارشی جدید به غرب و شمال غرب کشور از فردا
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب کشور در بعد از ظهر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، همچنین ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مانند استان‌های کرمانشاه، مرکزی، قم، اصفهان، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و نیمه غربی یزد، به علاوه جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، و شمال شرق فارس، امشب بارش‌ها به نسبت شدیدتر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: فردا یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه، بارش‌ها در شمال شرق فارس، کرمان و اصفهان، ارتفاعات البرز و ارتفاعات یزد ادامه دارد و نیز از فردا بعدازظهر سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب و غرب کشور وارد می‌شود.

رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه گفت: با ورود این سامانه بارشی در قالب مناطق کشور به غیر از نوار شرقی در سایر مناطق کشور شاهد بارش باران هستیم.

وی یادآور شد: تهران امروز، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد دارد و بیشینه دما ۲۸ درجه بالای صفر است. همچنین فردا وزش باد پدیده غالب استان تهران است. اما برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه آسمان تهران بارانی، همراه با رگبار و رعدوبرق می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *