اعلام جزئیات زمان صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و رفع مشکلات نرم‌افزاری استادیوم آزادی

14:54 - 08 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۹۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام جزئیات زمان صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و رفع مشکلات نرم‌افزاری استادیوم آزادی
مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس ۱۱ فروردین و استقلال ۲۰ فروردین در فرابورس عرضه خواهند شد که بسیار امیدواریم خریدار اهل برای این دو باشگاه پیدا شود.

خبرگزاری میزان - مصطفی زارعی، مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال با اشاره به اعلام جزئیات زمان صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها اظهار داشت: ۱۱ فروردین آخرین فرصت باشگاه‌ها برای تعیین تکلیف بدهی‌های قطعی اول ژانویه سال جدید است. تا ۵ ادیبهشت ماه هم برای بارگذاری مدارک مالی مهلت دارند.

وی ادامه داد: سپس کمیته‌های بدوی و استیناف برای بررسی مدارک وارد عمل می‌شوند تا بعد از یک‌ماه و پنج روز، در تاریخ ۱۰ خرداد نتایج نهایی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنند.

مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش اهتمام جدی دارد که مشکلات مالکیت و مالی استقلال و پرسپولیس در راستای اخذ مجوز حرفه‌ای را برطرف کند. تا به الان بسیاری از مشکلات برطرف شده است؛ مشکلات نرم افزاری استادیوم آزادی رفع شده و مشکلات سخت‌افزاری این ورزشگاه هم زمانبندی شده تا طبق برنامه حل شود.

زارعی خاطرنشان کرد: در بحث مالکیت هم، پرسپولیس در تاریخ ۱۱ فروردین و استقلال در تاریخ ۲۰ فروردین در فرابورس عرضه خواهند شد که بسیار امیدواریم خریدار اهل برای این دو باشگاه پیدا شود.

وی درباره واگذاری، استقلال و پرسپولیس متناسب با رنگ این دو باشگاه گفت: فکر نمی‌کنم واگذاری دو باشگاه به دو بانک خصوصی بر اساس رنگ لباس آن‌ها باشد. هنوز این روند نهایی نشده؛. ۵۱ درصد سهام این دو باشگاه در فرابورس ارائه شده است. کسی که مالک ۵۱ درصد یک باشگاه شود، مسئولیت کنترلی آن جا را برعهده خواهد گرفت.

زارعی افزود: ۲ بانکی که اسامی آن‌ها در فضای مجازی آمده خصوصی هستند و در صورت مالکیت استقلال و پرسپولیس مشکلی ایجاد نمی‌کند. اکثر هزینه‌های باشگاه‌ها از طریق اسپانسر‌ها فراهم می‌شود. برخی باشگاه‌ها توانسته‌اند از طریق فروش بازیکن به درآمد‌های خوبی برسند. این دو باشگاه خصوصی هستند و مشکلی بابت واگذاری ندارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *