وزیر بهداشت عضو افتخاری سازمان نظام پرستاری شد

10:55 - 13 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۴۷۸
وزیر بهداشت عضو افتخاری سازمان نظام پرستاری شد
جلسه شورای عالی نظام پرستاری صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، جلسه شورای عالی نظام پرستاری با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، وحید زمان‌زاده، رئیس شورای عالی نظام پرستاری و اعضای شورای عالی نظام پرستاری صبح امروز یکشنبه (۱۳ اسفند) در سازمان نظام پرستاری برگزار شد.

در این جلسه، زمان‌زاده، رئیس شورای عالی نظام پرستاری ضمن بیان مسائل و مشکلات جامعه پرستاران، از نگاه ویژه وزیر بهداشت به حرفه‌ای شدن شغل پرستاری تشکر کرد.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: ٢٠٩ دانشکده و موسسه عالی پرستاری در کشور وجود دارد و ١٦ هزار پرستار را در مقاطع مختلف تربیت و آموزش داده ایم.

زمان زاده با بیان این که ٢٠٠ تشخیص پرستاری توسط پرستاران در مراکز درمانی وجود دارد، تاکید کرد: باید بیش از همیشه قدردان زحمات و تلاش‌های پرستاران باشیم و مشکلات پرستاران را با تمام توان رفع نماییم.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری نیز مسائل و مشکلات مربوط به پرستاران از جمله فوق العاده خاص، تعرفه گذاری، بگارگیری نیروی پرستار در مراکز درمانی، توسعه خدمات مراقبت پرستاری در منزل و مسائل حقوقی و رفاهی را بیان کردند.

در حاشیه برگزاری این جلسه کارت عضویت افتخاری سازمان نظام پرستاری به وزیر بهداشت اهدا شد و از امروز وزیر بهداشت عضو افتخاری این سازمان می‌باشد. همچنین تابلویی نیز از سوی یکی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری به عین اللهی اهدا شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *