گفت‌وگو|

باقری‌ها: موقعیت‌سازی تیم ملی در بازی با امارات عالی بود/ طارمی و آزمون زوج وحشتناکی تشکیل داده‌اند

0:23 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۲۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باقری‌ها: موقعیت‌سازی تیم ملی در بازی با امارات عالی بود/ طارمی و آزمون زوج وحشتناکی تشکیل داده‌اند
کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی در دیدار با امارات در موقعیت‌سازی عالی کار کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در آخرین بازی گروهی‌ جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی بازی مالکانه‌ای برابر امارات ارائه کرد و تنوع حمله‌ای بالایی داشت. ارسال از جناحین، استفاده از کندی مدافعان حریف و بازی در عمق امارات، برنامه‌های تهاجمی و گلزنی تیم کشورمان بود که با بی‌دقتی همراه بود. اگر فورواردهای‌مان کمی با تمرکز ضربات نهایی را می‌زدند، نتیجه شگفت‌انگیز‌تری رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد مدافعان تیم ملی ایران چطور بود، عنوان کرد: شکل تیمی و دفاع تیم ملی در دیدار با امارات خوب بود. همه مدافعان وظایف خود را به نحو احسن در طول بازی انجام دادند. همچنین تیم یک‌دستی داریم و سیستم دفاعی تیم‌مان خوب عمل می‌کند. یکی از دلایل یک‌دست بودن تیم ملی به خاطر حضور نفرات جایگزین خوب است. امیدوارم از لحاظ مصدومیت نیز مشکلی جدی برای صادق محرمی پیش نیامده باشد.

*قدوس کلاس بازی بالایی دارد و در چند پست به تیم ملی کمک می‌کند 

پیشکسوت فوتبال در مورد کیفیت بالای عملکرد سامان قدوس در تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: قدوس در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند و یکی از بازیکنان تاپ تیم ملی فوتبال ایران و آسیاست. او کلاس بازی بالایی دارد و می‌تواند در چند پست به راحتی به تیمش کمک کند. در دیدارهای تیم ملی با رسیدن هر توپ به قدوس یک حمله شکل می‌گیرد.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد درخشان زوج مهدی طارمی و سردار آزمون در بازی‌های تیم ملی فوتبال یادآور شد: قرار گرفتن سردار و مهدی کنار هم یک زوج وحشتناک و زهردار را در خط حمله ایجاد می‌کند. آنها هماهنگی زیادی با هم دارند و هر دو آنها با بازی‌خوانی که از یکدیگر دارند، حرکت در عمق، سرزنی، حمل توپ، کارهای تاکتیکی و تکنیکی را به بهترین شکل در زمین اجرا می‌کنند. همه مدافعان برای مهار این دو مهاجم تیم کشورمان مشکلاتی زیادی دارند و توقف آنها سخت است.

*تجربه بعضی از بازیکنان تیم ملی برگ برنده ما بود

باقری‌ها در مورد داشتن فرصت زیاد گلزنی تیم ملی در دیدار با امارات گفت: موقعیت‌سازی تیم ملی در بازی با امارات بسیار عالی بود که ۳ گل زدند و به بازبینی رفت و در نهایت گل‌ها مردود اعلام شد. در این بازی تجربه بعضی از بازیکنان تیم ملی برگ برنده فوتبال ایران بود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند در فینال جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌شود از حالا در مورد حضور تیم ملی در فینال جام صحبت کرد، تیم ملی باید بازی به بازی پیش برود و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. قطعاً در مراحل بالاتر بازی‌های سخت‌تری نسبت به بازی‌های گروهی خواهیم داشت. البته تیم ایران توان رفتن تا چهار تیم را دارد و امیدوارم بدون اشتباه به این مهم دست یابد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *