گفت‌وگو|

استکی: تیم امید حلقه گمشده بوکس بود/ کارم در بزرگسالان تمام شده و حالا نوبت "فونتانا" است

8:45 - 10 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۱۱۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
استکی: تیم امید حلقه گمشده بوکس بود/ کارم در بزرگسالان تمام شده و حالا نوبت
سرمربی تیم بوکس امید گفت: تیم امید حلقه مفقوده بوکس بود و حالا تیم ملی یک پشتوانه قوی دارد.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم امید اظهار داشت: ۱۵۴ بوکسور در ۱۳ وزن در دو دوره روی رینگ رفتند که در نهایت ۴۰ بوکسور را انتخاب کردیم. یک برنامه مدون داریم و باید با مدیر تیم‌های ملی هماهنگ کنیم تا ان‌شاءالله اگر منابع مالی تامین شود از حدود ۱۰ روز دیگر اردو‌ها را آغاز کنیم.

وی افزود: رقابت‌های قهرمانی آسیا زیاد مدنظرم نیست و فقط می‌خواهم یک پشتوانه قوی برای بزرگسالان بسازم، چون خیلی از بوکسور‌ها از سن ۱۸ تا ۲۳ سالگی از بین می‌روند. دیگر اجازه نمی‌دهیم بوکسوری در عین جوانی بسوزد و دوران قهرمانی اش تمام شود.

*بوکسور‌های باکیفیتی به بزرگسالان تزریق می‌کنیم تا دست مربی کوبایی باز باشد

سرمربی تیم بوکس امید درخصوص دستیارانش گفت: اصغر اشرفی و شهرام فاتح هستند و مربیانی که بیشترین بوکسور را در اردو دارند هم به صورت مقطعی به اردو اضافه می‌شوند.

استکی ادامه داد: تیم امید حلقه گمشده هر فدراسیونی بخصوص بوکس بود و تشکیل این تیم باعث می‌شود تا بوکسور‌های جوان بتوانند خودشان را کم کم به بزرگسالان برسانند. مطمئن باشید بوکسور‌های بسیار باکیفیتی به بزرگسالان تزریق می‌کنیم تا دست مربی کوبایی باز باشد.

*سرم در تیم امید گرم است و کاری به بزرگسالان ندارم

سرمربی اسبق تیم ملی بوکس درخصوص انتخاب "فونتانا" به عنوان جانشین نهرودی گفت: من هرکاری باید توی بزرگسالان می‌کردم را انجام دادم و رزومه و نتایجم کاملاً مشخص است. تمام این نتایج لطف خدا بوده و دیگر به بزرگسالان کاری ندارم. من کارگر یا شاید سرکارگر بوکس هستم و سرم در تیم امید گرم است و کاری به بزرگسالان ندارم.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله "فونتانا" کاری که ما کردیم را به نحو بهتری انجام دهد و امیدوارم بهتر از من نتیجه بگیرد تا پولی که هزینه او شده ثمر داشته باشد. بالاخره او با تجربه است و چه کسی می‌تواند بهتر از او به تیم ملی کمک کند. برای تیم ملی در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *