ساماندهی وضعیت راه آهن گرمسار با دستور رئیس کل دادگستری استان سمنان آغاز شد

10:21 - 01 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۷۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ساماندهی وضعیت راه آهن گرمسار با دستور رئیس کل دادگستری استان سمنان آغاز شد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه، کاهش وقوع جرائم و صیانت از بیت المال، به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار دستور داد، کلیه تهدیدات و آسیب‌های راه آهن شهرستان را شناسایی و اقدامات قانونی را پیگیری کند.

خبرگزاری میزان - محمدجعفر عبدالهی اظهار کرد: شهروندان شریف گرمساری ورود دستگاه قضایی به موضوع ساماندهی وضعیت راه آهن آن شهرستان را که از حیث مدیریت امور سازمانی زیرمجموعه راه آهن تهران محسوب می‌شود مطالبه کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار تکلیف شده بود تا با دعوت از مسئولان راه آهن تهران و گرمسار و همچنین فرماندهان انتظامی شهرستانی، معایب و نواقص شناسایی شده است را طی بازدید میدانی با اتخاذ تصمیمات قانونی رفع و پیگیری عاجل مشکلات را در دستور کار قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان کریدور ریلی راه آهن استان را مهم دانست وتصریح کرد: پس از ورود قانونی به موضوع ساماندهی وضعیت راه آهن گرمسار، افزایش سطح ایمنی محوطه راه آهن با تجهیزات فیزیکی و دوربین‌های مداربسته به منظور کاهش وقوع سرقت‌های احتمالی، استحکام بخشی کانکس‌های نگهداری وسایل و حصار کشی دپو‌های ادوات ریلی فراهم شد.

همچنین تاکید شد؛ لایه روبی، رفع انسداد و گرفتگی در مسیل‌های منتهی به خطوط ریلی باتوجه به احتمال بارش‌های باران اجرا شود.

عبدالهی، افزود: متاسفانه سیستم اطفاء حریق، مشهور به هیدرانت در آن ایستگاه تعبیه نشده است که می‌بایست ظرف مدت یک ماه آتی در مکان مناسب نصب شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه گفت: پیگیری قانونی دستگاه قضایی استان برای افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم گرمسار ادامه دارد و با مدیران متخلفی که با سهل انگاری انجام وظایف قانونی خویش را به تاخیر انداخته اند برخورد خواهدشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *