تاکید رئیس دیوان عالی کشور بر توقف حملات و جنایات صهیونیست‌ها بر مردم و کودکان بی‌پناه غزه

13:31 - 13 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۶۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تاکید رئیس دیوان عالی کشور بر توقف حملات و جنایات صهیونیست‌ها بر مردم و کودکان بی‌پناه غزه
رئیس دیوان عالی کشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: مردم مومن و عزیز ایران اسلامی امروز با حضور خود همراهی و همدردی خویش را با ملت مقاوم و مظلوم غزه اعلام نمودند و مشت محکمی بر دهان آمریکای خونخوار زدند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به ذات استکباری و کودک کش رژیم اسرائیل بر توقف حملات و جنایات صهیونیست‌ها بر مردم و کودکان بی‌پناه غزه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی بزرگترین جنایات جنگی را به پشتوانه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین اعمال می‌کند، مردم مومن و عزیز ایران اسلامی امروز با حضور خود همراهی و همدردی خویش را با ملت مقاوم و مظلوم غزه اعلام نمودند و مشت محکمی بر دهان آمریکای خونخوار زدند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های قبل با شعار محوری نظم نو جهانی با نسل آرمانی، پرشورتر از قبل برگزار شد و مردم بار دیگر با حضور خود انزجار خود از آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار، از آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی حمایت کردند.

گفتنی است: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، از ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *