وزیر بهداشت: خدمات روانشناسی بیمه شده است

15:02 - 01 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۷۳۳
وزیر بهداشت: خدمات روانشناسی بیمه شده است
وزیر بهداشت بابیان اینکه تعرفه خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفته است گفت: به دنبال پیشرفت سلامت در نظام نوین تمدن اسلامی هستیم.

خبرگزاری میزان - بهرام عین‌اللهی امروز دوشنبه یک آبان ۱۴۰۲ در آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد گفت: جامعه پزشکی یک غمی در قلب و سینه دارد که در طول تاریخ بی نظیر بوده و آن جنایت صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین مخالف همه کنوانسیون‌های حقوق بشر و همه معاهده‌ها است، اگر قانونی توسط جامعه جهانی تصویب می‌شود برای همه کشور‌ها الزام آور است، اما آمریکا و امپریالیسم مجروح را دوباره مجروح می‌کنند؛ در هیچ جای دنیا به بیمارستان حمله نمی‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۱۸ هزار خانه بهداشت در کشور داریم افزود: در اقصی نقاط کشور خدمات بهداشت انجام می‌شود توسعه کمی و کیفی خوبی در حوزه‌های دانشگاهی و سلامت کشور انجام شده است.  

عین‌اللهی با اشاره به اینکه پیشرفته‌ترین مرکز قلب منطقه در جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بیان کرد:به دنبال پیشرفت سلامت در نظام نوین تمدن اسلامی هستیم در این نظام نوین تمدن اسلامی سلامت نقش اساسی دارد و ما تلاش می‌کنیم تا در این راستا قدم‌های مهمی برداریم.


وی ادامه داد: افزایش خدمات پوشش بیمه‌ای از اقداماتی است که طی ۲ سال گذشته انجام شده، پرداخت به موقع مطالبات نیز یکی از مطالبه‌ها است و انتظار داریم که این معوقات زودتر پرداخت شوند.

عین‌اللهی گفت: استفاده از خدمات الکترونیک نیز یکی از موضوعات مهمی است که باید انجام شود، امروز خدمات الکترونیک به ۹۰ درصد رسیده در حالی که در شروع دولت ده درصد بود.

وی بیان کرد: ۴۷ مرکز درمان ناباروری در این ۲ سال فعال شده و هیچ استانی وجود ندارد که در آن مرکز ناباروری نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید برای هر نفر یک پرونده سلامت ایجاد کنیم، گفت: در این پرونده سلامت که الکترونیک است بهورزان و ماموران بهداشت در شهر‌ها و روستا‌ها نقش اصلی را خواهند داشت و در مناطق محروم هر کسی از این طریق ارجاع شود تا ۱۰۰ درصد هزینه هایش رایگان خواهد بود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: تعرفه خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفته و در سامانه‌ها وارد شده است و شاید با این اقدام خیلی از مشکلات جامعه با ارائه خدمات روانشناسی برطرف شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *