گفت‌وگو

شه‌بخش: روز مبارزه با بوکسور چینی دانیال همیشگی نبودم/ با سهمیه المپیک خاطره تلخ هانگژو را فراموش می‌کنم

8:45 - 21 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
شه‌بخش: روز مبارزه با بوکسور چینی دانیال همیشگی نبودم/ با سهمیه المپیک خاطره تلخ هانگژو را فراموش می‌کنم
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: نهرودی و امیری جزو بهترین‌های ایران هستند، اما مربی خودم می‌توانست از خیلی جهات به من انگیزه بدهد.

دانیال شه بخش در گفت‌وگو با میزان، درباره ناکامی بوکس ایران در کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بازی‌های حساسی انجام دادیم و می‌دانستیم بحث نتیجه برای تیم ملی بوکس و کاروان ورزشی ایران در هانگژو اهمیت زیادی دارد. فینالیست‌های بازی‌های آسیایی، سهمیه المپیک پاریس را می‌گرفتتد و همین موضوع حساسیت کار را برای‌ ما و رقبا دوچندان کرده بود.

وی افزود: واقعا روز مسابقه با بوکسور چینی آن دانیال همیشگی نبودم و شرایط خوبی نداشتم؛ البته اینکه مربی خودم، همراهم نبود هم بی‌تاثیر نبود. نهرودی و امیری جزو بهترین‌های ایران بوده و کوه تجربه هستند، اما حضور محمود نهتانی می‌توانست از خیلی جهات به من انگیزه بدهد.

*شاید نتایج هانگژو باب میل نباشد، اما نسل خوبی به بوکس وارد شده

بوکسور تاریخ‌ساز ایران درباره انتظارات زیاد از او، گفت: واقعا فکر نمی‌کردم این اتفاق برایم رخ دهد، اما شاید حکمت و تقدیری بوده که آن را به فال نیک می‌گیرم. طبق قرعه به بوکسور میزبان در دور نخست برخورد کردم و نتوانستم پتانسیل و توانایی‌هایم را به معرض نمایش بگذارم. امیدوارم در مسابقات آینده با عملکردی خوب دوباره کسب سهمیه کنم و روز‌های تلخی که برایم رقم خورده را جبران کنم. 

وی ادامه داد: تمام بچه‌ها تلاش خود را کردند و مطمئنا دوباره در آینده بوکس ایران روی ریل موفقیت حرکت خواهد کرد. شاید این نتایج باب میل نباشد، اما نسل خوبی به بوکس وارد شده که به کمی زمان برای پیشرفت نیاز دارد تا همه چیز رو به راه شود.

*به فراتر از سهمیه المپیک فکر می‌کنم

دارنده مدال نقره آسیا در واکنش به عدم توجه به بوکس، اظهار کرد: هنگامی که توانستم به مدال برنز قهرمانی جهان برسم این حس به من القا شد که اکنون در‌های بهشت به روی این رشته باز می‌شود و بیشتر از قبل مورد توجه و عنایت قرار می‌گیریم، اما متاسفانه یکسری مشکلات در دوره قبلی فدراسیون پیش آمد که نشد چندان که باید و شاید مورد حمایت واقع شویم. امیدوارم روح الله حسینی به عنوان رئیس فدراسیون بتواند این رشته را از خیلی جهات متحول کند.

شه‌بخش در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه باید تا پایان سال جاری بین یک تا دو مسابقه در بوکس حرفه‌ای انجام دهم. تمام تلاش و رویکردم به این خلاصه می‌شود تا پس از المپیک در بوکس حرفه‌ای بیشتر و بیشتر فعالیت تا موفقیت به دست بیاورم. البته به سهمیه المپیک و فراتر از آن هم فکر می‌کنم که به وقتش در این خصوص حرف می‌زنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *