الحوثی: آماده شرکت در عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی هستیم

17:10 - 18 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
الحوثی: آماده شرکت در عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی هستیم
دبیرکل انصارالله یمن گفت که اگر آمریکایی‌ها مستقیماً در درگیری‌ها میان مقاومت و رژیم صهیونیستی مداخله نظامی کنند، یمنی‌ها حاضر به شرکت درعملیات موشکی و پهپادی خواهند بود.

خبرگزاری میزان - «عبدالملک الحوثی»، دبیرکل انصارالله یمن گفت که آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشور‌های غربی به دشمن صهیونیستی اجازه دادند تا فلسطینی‌ها را به هر طریقی به قتل برساند.

الحوثی گفت: همه جنایات تصویر روشنی را ارائه می‌دهند که رژیم‌های غربی رژیم‌های جنایتکار هستند. غرب دست رژیم صهیونیستی را برای ارتکاب انواع جنایات، از مصادره زمین گرفته تا مصادره حقوق، باز گذاشته است. 

وی ادامه داد: هفت دهه است که مردم فلسطین هیچ توجهی از سوی نهاد‌های بین‌المللی که خود را نگران حقوق مردم می‎دانند، دریافت نکرده‌اند. دستورات و تصمیمات شورای امنیت چیزی برای فلسطین فراهم نکرد و از کودکان، زنان و غیرنظامیان در آنجا محافظت نکرد. 

الحوثی خاطرنشان کرد: آمریکا شریک مستقیم جنایت اسرائیل است.

وی تصریح کرد: حمایت همه‌جانبه از فلسطینی‌ها ضروری است. سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه کشور‌های عربی کجا هستند؟ حتی در سطح محکومیت بسیاری از کشور‌های عربی، ضعف و کاستی‌های زیادی وجود دارد. 

الحوثی همچنین گفت: ما با محور مقاومت هماهنگ هستیم. اگر آمریکایی‌ها مستقیماً مداخله نظامی کنند، حاضریم حتی در عملیات موشکی و پهپادی شرکت کنیم.

دبیرکل انصارالله یمن گفت: مردم یمن آماده‌اند هر کاری که می‌توانند برای انجام وظیفه مقدس خود در کنار مردم فلسطین انجام دهند؛ مردم ما آماده حرکت صد‌ها هزار نفری و پیوستن به مردم فلسطین برای مقابله با دشمن هستند و ما از انجام هر کاری دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
0
1
به این میگن مرد / دستت را هزاران بار باید بوسید بخاطر قلب پاک و ایمان قویی که داری
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *