«پروژه شهید بروجردی» دسترسی به غرب پایتخت را آسان می‌کند

13:52 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۰۰۹
«پروژه شهید بروجردی» دسترسی به غرب پایتخت را آسان می‌کند
معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اینکه پروژه بروجردی با اتصال به زرند، فتح و یادگار امام دسترسی غرب را آسان می‌کند، گفت: در مدیریت ششم توسعه به موضوع بزرگراه‌ها و تقاطع‌ها به صورت ویژه پرداخته شده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر؛ صبح امروز فاز نخست «بزرگراه سردار شهید محمد بروجردی» در قالب هفتاد و پنجمین شنبه امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران، هادی حق‌بین سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران و سایر مسئولین شهری و شورای شهر تهران افتتاح شد.

در ابتدای این برنامه هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه ترافیک با زندگی شهرنشینی عجین است و نمی‌شود از آن غافل بود، گفت: در مدیریت ششم توسعه به موضوع بزرگراه‌ها و تقاطع‌ها به صورت ویژه پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در این روند با دو دسته پروژه مواجه هستیم، دسته اول این پروژه‌ها را شامل پروژه‌های کوچک مقیاس و گردش‌های ترافیکی دانست و دسته دوم را کلان پروژه‌ها یا پروژه‌های کلان دانست که پروژه بروجردی یکی از این پروژه‌هاست.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اینکه پروژه بروجردی با اتصال به زرند، فتح و یادگار امام دسترسی غرب را آسان می‌کند، گفت: فاز اول ۳/۷ دهم کیلومتر مسیر است و پیش بینی شده که این پروژه در فاز اول دارای زیرساخت‌های شهری باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه شرایط خاصی داشت، گفت: این پروژه به جهت بافت مسکونی معارضین سختی داشت در حالیکه این مشکل می‌توانست در ادوار قبلی حل شود و کار ۱۳ سال به درازا نکشد.

حق بین با اشاره به اینکه همت بلند شهردار تهران کار ۱۳ سال بر زمین مانده را پیش برد، تصریح کرد: با همکاری بدنه تیم اجرایی پیمانکار، پلیس راهور، شهرداری و شورای شهر کار پیش رفت تا پروژه را به طور کامل تحویل دهیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه در ساخت این فاز ۱۴۴۰ حلقه شمع به کار رفته است، گفت: علاوه بر این در پروژه فوق ۱ میلیون و ۸۸ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۳۸ هزار متر مربع سطح دیوارسازی انجام شده است، همچنین برای ساخت فاز اول پروژه ۶۰ هزار تن آسفالت و ۶۶ هزار تن بتن غلطکی ریخته شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *