گفت‌وگو|

قوه قضاییه در پرونده گروه «رستمی صفا» نشان داد پیگیر مبارزه با فساد است

8:14 - 31 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۳۷۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قوه قضاییه در پرونده گروه «رستمی صفا» نشان داد پیگیر مبارزه با فساد است
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور حکم قطعی برای پرونده گروه «رستمی صفا» گفت: رویکرد قوه قضاییه مبارزه با فساد و پیگیری پرونده‌هایی است که می‌تواند بخشی از مشکلات کشور و جامعه را حل کند.

 مهرداد گودرزوند چگینی در گفتگو با میزان، درباره صدور حکم قطعی برای پرونده گروه «رستمی صفا» گفت: رویکردی که قوه قضاییه در پیش گرفته رویکرد خوب و همسو با مأموریت‌های اصلی خود یعنی مبارزه با فساد و پیگیری پرونده‌هایی است که می‌تواند بخشی از مشکلات کشور و جامعه را حل کند.

نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: قوه قضاییه در پی مبارزه با کسانی است که از راه‌های مختلف به دنبال دور زدن مردم، استفاده از اموال عمومی و سوءاستفاده از منابع کشور هستند و خوشبختانه در چند پرونده اخیر نشان داد، با هیچ کس تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در پرونده گروه «رستمی صفا» نشان داد با آرامش موضوع را پیگیری کرده است افزود: خوشبختانه این رویکرد قوه قضاییه رو به رشد است و این موضوع نشان دهنده پیشروی به سمت عدالت است.

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: برخورد جدی با سوءاستفاده‌گران از منابع کشور که باعث توزیع ناعادلانه منابع شده‌اند سبب حاکم شدن عدالت در توزیع می‌شود و از این منظر قوه قضاییه مهمترین بخش در کشور است که می‌تواند اعتمادسازی کند.

وی در پایان بیان داشت: همچنین ضروری است علاوه بر قوه قضاییه سایر قوا نیز در کنار هم قرار بگیرند و ثبات را به کشور برگردانند تا مردم امیدوار باشند خادمین آن‌ها در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

 


برچسب ها: رستمی صفا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *