رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با ورود دادگستری کل استان بوشهر جهت رفع مشکل گروه صنعتی وطن زرین بوشهر برای ۸۰۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود

10:16 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۱۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
با ورود دادگستری کل استان بوشهر جهت رفع مشکل گروه صنعتی وطن زرین بوشهر برای ۸۰۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات شرکت وطن زرین بوشهر برای تعداد ۸۰۰ نفر ایجاد اشتعال می‌شود.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت وطن زرین بوشهر از نزدیک در جریان نوع فعالیت‌ها و خدمات این واحد تولیدی استان قرار گرفت.

مهدی مهرانگیز در این بازدید به اجرای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص اقتصاد مقاومتی و رفع موانع و مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی و دانش بنیان و اشتغال اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی استان در این خصوص اهتمام ویژه داشته و با برگزاری جلسات متعدد موجبات راه اندازی مجدد و جلوگیری از تعطیلی چندین شرکت را فراهم آورده است وهمچنان این مهم را با جدیت دنبال می‌کند.

وی در ادامه در خصوص مشکلات مطرح شده توسط مدیرعامل گروه صنعتی وطن زرین گفت: مشکل اصلی این شرکت در حال حاضر در ۳ پروژه «پرورش ماهی، عمل آوری و بهربرداری» با ارزش سرمایه گذاری معادل ۸۰۰ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی است که پرونده قضایی نیز به همین منظور در یکی از محاکم استان در حال رسیدگی است و در این خصوص دستور تسریع در رسیدگی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این شرکت تعداد یک هزار و ۸۴۲ نفر مشغول به کار هستند که با رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص رفع این مشکل برای تعداد ۸۰۰ نفر دیگر نیز در پروژه‌های مذکورایجاد اشتعال می‌شود.

مهرانگیز گفت: در این بازدید مقرر شد برخی از مشکلات سایر واحد‌های این مجموعه در خصوص رفع محدودیت‌های بیمه‌ای و یا مالیاتی در چارچوب قانون مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد امنیت پایدار و امنیت سرمایه گذاری در استان، گفت: دستگاه قضایی استان بوشهر در راستای تامین امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در چارچوب قانون با حمایت حقوقی و قضایی زمینه فعالیت فعالان اقتصادی را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *