رئیس کل دادگستری قزوین: دادگاه بدوی متهم پرونده تاج خودرو برگزار شد

13:08 - 22 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۳۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری قزوین: دادگاه بدوی متهم پرونده تاج خودرو برگزار شد
رئیس کل دادگستری استان قزوین از برگزاری اولین جلسه دادگاه بدوی متهم پرونده تاج خودرو در شعبه ۱۰۵ دادگاه‌های کیفری ۲ قزوین به ریاست قاضی احمدی خبر داد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در تشریح خبر برگزاری اولین جلسه دادگاه بدوی متهم پرونده تاج خودرو گفت: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت از طریق پیش فروش خودرو؛ پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شد.

وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی در داسرا، کیفرخواست مدیرعامل این شرکت به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی از طریق پیش فروش غیرقانونی خودرو صادر و پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه‌های کیفری ۲ قزوین ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: این پرونده ۶۶۳ شاکی دارد و جلسه رسیدگی به اتهامات مذکور در ۵ روز متوالی با حضور متهم، شکات و وکلای طرفین برگزار می‌شود و این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شعبانی همچنین تاکید کرد: در این پرونده صرفاً مدیرعامل شرکت "تاج خودرو" با کلاهبرداری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان به عنوان متهم حضور دارد و قاضی رسیدگی کننده پس از اخذ اظهارت شکات و دفاعیات متهم درخصوص برگزاری جلسات رسیدگی مجدد و یا صدور حکم قضایی تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر دادگاه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *