سانحه در تنها ناو هواپیمابر روسیه با یک مفقود و ۴ مجروح

14:41 - 08 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۷۷۸
سقوط جرثقیل بر روی «آدمیرال کوزنتسف» تنها ناو هواپیمابر روسیه که در حال تعمیر بود، علاوه بر وارد آوردن خسارت مالی، یک مفقود و چهار مجروح برجای گذاشت.
سانحه در تنها ناو هواپیمابر روسیه با یک مفقود و ۴ مجروحبه گزارش گروه فضای مجازی ، رئیس گروه شرکت‌های کشتی سازی روسیه روز سه شنبه با بیان این خبر به شبکه روسیه یک گفت: این جرثقیل از ارتفاع ۱۵ متری بر روی ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسف سقوط کرد.

آلکسی رحمانف خاطرنشان کرد: براساس اطلاعاتی که داریم به عرشه و بدنه ناو هواپیمابر آسیب‌های جدی وارد شده است، اما بخش‌های حیاتی و تجهیزات ویژه هدایت ناو سالم هستند.ناو آدمیرال کوزنتسف در هنگام وقوع حادثه بر روی سکوی شناور قرار داشت و گفته می‌شود سکو غرق شده است.در همین حال خبرگزاری اینترفاکس گزارش داد: در هنگام وقوع حادثه حدود ۶۰ نفر روی سکو حضور داشتند.

آدمیرال کوزنتسف تنها ناو هواپیمابر روسیه است که از سال ۱۹۹۱ به آب انداخته شده است و در عملیات ضدتروریستی این کشور در سوریه حضور داشت.این ناو برای تعمیر از یک سال پیش در کارخانه کشتی سازی استان مورمانسک در شمال غرب روسیه قرار دارد و گفته شده روس‌ها در حال قرار دادن تسلیحات پیشرفته بروی آن هستند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *