ناراحتی افشین از سپیدرودی‌ها/ برنامه کریمی برای ایجاد انگیزه بین بازیکنان تیم

13:09 - 16 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۲۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حضور بازیکنان تستی در تمرینات تیم سپیدرود برای ایجاد انگیزه در بین بازیکنان این تیم بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال سپیدرود همچنان از کمبود بازیکن رنج می‌برد. اخیرا آرش افشین و بابک حاتمی در تمرینات این تیم حاضر شدند، ولی افشین که توقع نداشت مجبور باشد در این تیم تست دهد و تنها به امید تست پزشکی و عقد قرارداد به رشت رفته بود، پشیمان شد و تمرینات این تیم را ترک کرد.

از سوی دیگر حاتمی همچنان در تمرینات سپیدرود حضور دارد به امید این که مورد تایید علی کریمی قرار بگیرد و بار دیگر در لیگ برتر حاضر شود.

خبر دیگر از سپیدرود اینکه، میثم فردوسی بازیکن مصدوم تیم سپیدرود امیدوار است به بازی با ذوب‌آهن برسد. این بازیکن که به دلیل مصدومیت هفته‌ها از میادین دور بود، نه‌تنها با اضافه وزن روبرو شده بلکه آنچنان آماده نیست که بتواند باری از روی دوش این تیم بردارد. با این حال وضعیت این تیم آنقدر بد است که کریمی برای ایجاد هر تغییری ریسک می‌کند و شنیده‌ می‌شود  می‌خواهد از این بازیکن در بازی بعدی استفاده کند.

حضور بازیکنان تستی در تمرینات تیم سپیدرود به معنی عقد قرارداد با آنها نیست. هر چند کریمی در برخی پست‌ها به بازیکن نیاز دارد، ولی گویا یکی از اهدافش از حضور بازیکن در تمرینات این تیم شوک به بازیکنان حال حاضر سپیدرود است. او می‌خواهد به این ترتیب محرکی برای بازیکنانش ایجاد کند تا به این ترتیب آنها تلاش بیشتری برای بر آورده کردن خواسته‌های کریمی انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *