باجه ارائه خدمات الکترونیک قضایی در بخش بهمن شهرستان ابرکوه افتتاح شد

13:55 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۸۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یک ماه پس از ملاقات و در خواست های مردمی از رئیس کل دادگستری استان یزد در بخش بهمن شهرستان ابرکوه، باجه ارائه خدمات الکترونیک قضایی این بخش افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - سعیدرضا پارسائیان در حاشیه افتتاح باجه ارائه خدمات الکترونیک قضایی در بخش بهمن شهرستان ابرکوه، گفت: در ملاقات مرمی رئیس دادگستری استان یزد با مردم بخش بهمن شهرستان ابرکوه که در روز 4 آذر ماه سال جاری صورت گرفت درخ واستهای مبنی بر راه‌اندازی باجه ارائه خدمات الکترونیک قضایی مطرح شد که بر اساس این درخواست‌ها پس از نزدیک به  یک ماه باجه ارائه خدمات الکترونیک قضایی در این بخش افتتاح شد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان یزد، تصریح کرد: پس از بررسی های کارشناسی و با توجه به میزان پرونده های شهرستان ابرکوه مقرر شد باجه دفتر ارائه خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ابرکوه در بخش بهمن مستقر و نسبت به ارائه خدمات مربوطه اقدام کند.

وی افزود: در راستای دسترسی بهتر مردم بخش بهمن به خدمات حقوقی و قضایی با توجه به بعد مسافت، اتاقی ویژه دادرسی الکترونیک در باجه خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی و تجهیز خواهد شد.

پارسائیان ایجاد دادگاه بخش بهمن را از نیز از سایر مطالبات مردمی در سفر رئیس کل دادگستری استان یزد به این بخش اعلام کرد و گفت: پیگیری های لازم در این خصوص انجام گرفته اما تحقق آن نیازمند موافقت مرکز است .

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان یزد بیان کرد: افتتاح یک دفتر ثبت اسناد رسمی و دفتر ثبت ازدواج و طلاق در بخش بهمن از دیگر مطالبات مردمی مطرح شده بود که فرآیند اجرایی آن توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: هدف نهایی از اقدامات انجام شده افزایش دسترسی آسان مردم به عدالت حقوقی و قضایی و افزایش رضایت‌مندی مردم در راستای سند تحول قوه قضاییه است.

بیشتر بخوانید:

۳ هزار دادرسی الکترونیک در دادگستری یزد برگزار شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *