کلهر: تساوی مقابل پیکان مانند شکست بود/ امیدوارم این ۲ امتیاز به ضرر پرسپولیس تمام نشود

0:15 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۸۸۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی مانند پرسپولیس که در کورس قهرمانی قرار دارد، نباید خیلی راحت امتیاز از دست بدهد زیرا ممکن است در ادامه مسیر به آنها ضربه بزند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره توقف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: سیستم تیم پیکان از ابتدا مبتنی بر این بود تا در دفاع فشرده ظاهر شود و با دفاع خوب از طریق ضد حملات بتواند روی دروازه پرسپولیس خطرساز و چه بسا به گل دست یابد. اکنون با ۲ امتیازی که شاگردان گل محمدی از دست دادند کار در ادامه مسیر سخت شد زیرا ۲ رقیب مستقیم این تیم یعنی استقلال و سپاهان در دیدارهای خودشان به برتری رسیدند.

وی ادامه داد: به هر حال تیمی مانند پرسپولیس که در کورس قهرمانی قرار دارد، نباید خیلی راحت امتیازات بازی با پیکان را از دست می‌داد زیرا این اتفاق ممکن است در ادامه مسیر به آنها ضربه بزند. پیکان با تعداد نفرات بیشتر توانست از دروازه خود محافظت کند و دروازه خود را بسته نگه دارد. آنچه مشخص است اینکه پیکان هدفش حضور در میانه جدول است و مطمئناً به دنبال کسب حداقل امتیاز برابر پرسپولیس بود که به نتیجه مدنظر خود هم رسید. برعکس این تک‌ امتیاز که برای پیکان ارزشمند بود، برای پرسپولیس مانند یک شکست بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی مهاجم هلندی از جمع سرخپوشان تصریح کرد: جدایی لوکادیا به پرسپولیس ضربه بدی زد چون او بازیکن حرفه‌ای است و بیشترین گل را هم برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. جایگزین این بازیکن می‌تواند مهدی عبدی باشد. بهتر است مهاجمان پرسپولیس تمرینات بیشتری در زدن ضربه به چارچوب دروازه داشته باشند تا بتوانند در امر گلزنی موفق‌تر عمل کنند.

کلهر در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس باوجود توقف مقابل پیکان خاطرنشان کرد: معتقدم هنوز هم با وجود از دست دادن یک امتیاز پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد البته در صورتی که نوسان نداشته باشد و از حواشی دوری کند و بازیکنان بازی باکیفیتی انجام بدهند. آنها در یک بازی خوب هستند و در یک بازی اُفت می‌کنند و باید این ضعف را برطرف کنند تا در بازی‌های بزرگ دچار فقر گلزنی نشوند. امیدوارم این ۲ امتیاز در پایان فصل به ضرر ما تمام نشود، اما راه ادامه دارد و قطعاً قوی‌تر ادامه می‌دهیم. قطعاً در دیدار آینده سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *