من مقصر گل‌های خورده دقایق پایانی سپیدرود نیستم/شکست مقابل پیکان برای ما باورکردنی نیست

14:22 - 10 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۷۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود گفت: شکست مقابل پیکان اصلا برای ما باور کردینی نیست چون حق ما در این بازی برد بود.

کوروش ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره بازی تیم‌های فوتبال پیکان و سپیدرود که با برتری شاگردان جلالی همراه بود، اظهارداشت: بدشانسی دلیل اصلی شکست ما مقابل پیکان بود. حق ما در این بازی برد بود و حتی به مساوی راضی نبودیدم. در بازی با پرسپولیس هم ما در دقایق آخر گل خوردیم و فقط امیدوارم به این وضع عادت نکنیم. چون در بازی با پیکان به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم.

وی در مورد گل خوردن تیمش در دقایق پایانی بازی‌های این تیم گفت: من در این دو بازی مقصر نبودم. به هر حال یک اشتباه گاهی باعث شکست می‌شود، ولی من مقصر نبودم و تصاویر گویا است. من همچنان معتقدم این بدشانسی است که مانع ما می‌شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود تصریح کرد: فشار روحی هم گاهی تاثیر گذار است ولی تیم ما از این شرایط خارج شده است. به هر حال ما در شرایط سختی قرار داریم و شاید اگر بعد از بازی با ملوان به مصاف پرسپولیس نمی‌رفتیم، الان شرایط بهتری داشتیم.

ملکی ادامه داد: ما در بازی با ملوان عالی بازی کردیم ولی شکست برابر پیکان اصلا باور کردنی نیست و ما در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم. اینبار هم می‌خواهیم امتیاز خانگی دربرابر ذوب‌آهن را بگیریم و فکر می‌کنم توانایی این کار را داشته باشیم. در بازی با پیکان فارغ از نتیجه خیلی خوب بازی کردیم و شاید فشار روحی کم شود بهتر از این هم بشویم.

وی با اشاره به تغییر شرایط سپیدرود گفت: امروز شرایط سپیدرود واقعا خوب است و انشاالله که بد شانسی دست از سر ما بردارد و از هفته هشتم پیروزی‌های ما در لیگ آغاز شود. علی کریمی و همکارانش واقعا شرایط را تغییر دادند و در حال حاضر همه چیز در سپیدرود خوب است ضمن اینکه بازیکنان هم از دل و جان مایه می‌گذارند بنابراین به آینده این تیم بسیار خوش بین هستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران ممنونم که با جان و دل در رشت و خارج از خانه از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم همچنان از ما حمایت کنند تا تلاش همه اعضای تیم سپیدرود به نتیجه برسد و به همین دلیل باید صبوری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *