مراغه‌چیان: با ترکیب نیمه دوم آبرومندانه‌تر می‌باختیم/ بیرانوند هم بود این‌گل‌ها را می‌خورد

8:45 - 02 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۳۳۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال ایران گفت: چشمی را در استقلال هم قبول ندارند، اما عزت‌اللهی جای او روی نیمکت می‌نشیند.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس اظهار داشت: تیم ملی ایران بازی فوق‌العاده ضعیف و بی‌کیفیتی به نمایش گذاشت. کی‌روش همه‌ ما را ناامید کرد. به شخصه به تصمیمات کی‌روش اعتقاد داشتم، اما اکنون به این نتیجه رسیدم که او در حد جام جهانی نیست.

*چرا باید بازیکنی مثل عزت‌اللهی روی نیمکت بنشیند

وی افزود: چرا بازیکنی مثل عزت‌اللهی باید روی نیمکت بنشیند وقتی روزبه چشمی حتی در استقلال هم کسی قبولش ندارد. کی‌روش مقصر صفر تا 100 این باخت است و باید پاسخگو باشد.

*حاج‌صفی موقعیت‌های زیادی به انگلیسی‌ها داد

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: گل‌های زده شده روی خلا‌هایی بود که در قلب دفاع ایران شکل گرفته بود. حاج‌صفی در این بازی موقعیت‌های زیادی به انگلیس داد و از این رو 6 گل واقعا بد دریافت کردیم. خروج بیرانوند هیچ تاثیری نداشت، زیرا اگر او هم بود ما این گل‌ها را دریافت می‌کردیم. مشکل از جای دیگری بود. همه جا گفتند پیروز می‌شویم، اما به این فکر نمی‌کردند که مقابل یکی از غول جهان قرار می‌گیریم.

مراغه‌چیان خاطر نشان کرد: اگر با ترکیبی که در نیمه دوم به زمین آمد در ابتدا بازی می کردیم حداقل شاید آبرومندانه‌ شکست می‌خوردیم، اما اینطور نیست که بگوییم بازی را مساوی کرده یا می‌بردیم. به طارمی تبریک می‌گویم که توانست ۲ گل به ثمر برساند و می‌شود گفت دین خود را ادا کرد.

*نورافکن می‌توانست در این بازی به کمک تیم‌ملی بیاید

وی در پایان گفت: از نظر من نورافکن می‌توانست در این بازی به کمک ایران بیاید. قدوس بازیکنی بود که در لیگ انگلیس عملکرد خوبی داشته، اما چرا از او در کارهای تهاجمی استفاده نشد. به هر حال این شکست دلیلی جز اشتباه کی‌روش در ارنج تیم ندارد. امیدوارم در ادامه جام خوش شانس باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *