دادستان یزد: مجموعه قضایی از ظرفیت‌های هنری و ادبی برای بهبود وضعیت جامعه استفاده می‌کند

15:13 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۰۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، گفت: مجموعه قضایی از ظرفیت‌های هنری و ادبی و برگزاری جشنواره‌ها برای بهبود وضعیت جامعه استفاده می‌کند

خبرگزاری میزان - محمدرضا حدادزاده در در سی و نهمین محفل قندشکن که با موضوع امنیت اجتماعی و اخلاقی برگزار شد، فعالیت در عرصه طنز را یکی از رویکردهای حوزه هنری عنوان کرد و افزود: باید با فعالیت‌های اقناعی به دنبال نهادینه کردن فرهنگ دینی و اجتماعی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه قضایی از ظرفیت‌های هنری و ادبی برای بهبود وضعیت جامعه استفاده می‌کند، اظهار داشت: نخستین جشنواره طنز عدلیه با عنوان دادخند که برای اولین بار در کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد گواهی بر این ادعا است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، عنوان کرد: هنرمندان و نهادهای فرهنگی هنری با بهره‌گیری از زبان هنر به خوبی می‌توانند در انتقال و تبیین پیام و گفتمان انقلاب اسلامی که نیاز امروز جامعه است نقش مؤثر و پررنگی داشته باشند.

حدادزاده با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بر تقویت روحیه امید در کشور تأکید کرد و گفت: هنر می‌تواند به افزایش سرمایه اجتماعی و امیدافزایی در جامعه کمک کند.

در پایان این محفل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره شعر طنزعدلیه با عنوان دادخند تجلیل شد.

بیشتر بخوانید:

رهایی ۲ محکوم از قصاص نفس در شهریورماه با تلاش دادگستری استان یزد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری هنر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *