عرضه ۲۶ هزار راس گوسفند در ۲۷ جایگاه بهداشتی دام

14:36 - 05 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۷۸۸
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تشریح خدمات این سازمان به مناسبت عید سعید قربان از عرضه ۲۶ هزار راس گوسفند در ۲۷ جایگاه عرضه بهداشتی دام در پایتخت خبر داد.

عرضه ۲۶ هزار راس گوسفند در ۲۷ جایگاه بهداشتی دام

به گزارش  خبرنگار گروه جامعه ، عبدالحسین رحیمی با اشاره به استقبال شهروندان از عرضه بهداشتی دام توسط این سازمان گفت: از ۲۶ هزار راس دام عرضه شده در ۲۷ جایگاه، بیش از ۲۲ هزار راس آن طی روز‌های عرفه و عید سعید قربان توسط شهروندان خریداری شد.

وی با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیستی افزود: حضور ۳۰۰ دامپزشک و کارشناس بهداشت و ۵۰۰ نفر ذابح حرفه‌ای در این طرح، علاوه بر تامین سلامت شهروندان در مقابل انواع بیماری‌های مشترک دام و انسان به ویژه تب کریمه کنگو، تاثیر چشمگیری در حفظ محیط زیست شهر داشت.

رحیمی به معاینه پیش از ذبح و پس از ذبح دام توسط دامپزشکان در جایگاه‌های عرضه دام اشاره و تصریح کرد: بیش از نیمی از دام‌های فروخته شده به شهروندان در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زیر نظر دامپزشکان حاضر در جایگاه‌ها توسط ذابحین حرفه‌ای ذبح شد و بخشی از دام‌ها نیز بنا به درخواست شهروندان پس از انجام معاینات اولیه و تایید سلامت دام، به صورت زنده در اختیار خریداران قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با موفقیت آمیز خواندن اجرای طرح عرضه بهداشتی دام اظهار کرد: اعتماد شهروندان به جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام حاصل زحمات ۳ ماهه تمامی کارکنان سازمان و همراهی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران بود که باید از این اعتماد به عنوان یک سرمایه بزرگ حفاظت کرد.

گفتنی است، طی روز‌های عرفه و عید سعید قربان برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تهران از جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام بازدید و از تلاش‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قدردانی کردند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *