رئیس کل دادگستری فارس: قضات و کارکنان مجموعه قضایی در راستای جهاد تبیین تلاش کنند

14:27 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۲۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در مقطع کنونی و به منظور خنثی کردن توطئه دشمنان نظام که عفت، حیا و حجاب اسلامی زنان را مورد هجمه قرار داده‌اند همگی و به‌خصوص بانوان شاغل در مجموعه دادگستری استان وظیفه داریم در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در همایش تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدای مجموعه قضایی فارس به موضوع جهاد تببین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه بدنه مجموعه قضایی استان از نیروهای ولایتمدار، انقلابی، ایثارگر، بسیجی و پرتلاش تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان فارس در راستای خدمت رسانی به مردم با فعالیت و کار جهادی صادقانه تلاش می‌کنند.

وی از قضات و کارکنان ایثارگر و بسیجی دادگستری استان فارس خواست تا در زمینه تحقق برنامه های راهبردی قوه قضاییه و اجرای دقیق محورها و شاخص های سند تحول قضایی برنامه ریزی و اهتمام لازم داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در همایش تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدای  مجموعه قضایی استان فارس به حواشی و  حوادث روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: فتنه گران بدانند درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری مقتدر و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و همچنین ملت همیشه در صحنه و انقلابی  ایران اسلامی روز به روز مستحکم تر خواهد شد .

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه ضمن قدردانی ازتلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و بسیجیان حافظ امنیت با بیان اینکه شعب ویژه ای در دادسرای انقلاب، دادگاه انقلاب اسلامی، محاکم کیفری 2 و همچنین تجدید نظر استان برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به اتهامات اغتشاشگران تعیین شده است، افزود:با عوامل اصلی و سرشاخه‌های آشوب و کسانی که با حضور در اغتشاشات اقدام به بر هم زدن امنیت مردم و تخریب اموال عمومی کرده اند بدون اغماض، قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد می شود.

 وی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت های همه ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس آرامش و امنیت امروز میهن اسلامی را نتیجه جانفشانی شهدا، از خودگذشتی ایثارگران و استقامت آزادگان خواند و افزود: خدمت به مردم عبادت است و خدمتگزاری به ملتی که حماسه بزرگ 8 ساله دفاع مقدس را در کارنامه دارد؛ مصداق واقعی تقرب به درگاه الهی است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به غنای ارزش های والای دفاع مقدس تصریح کرد: شرط حفظ و اشاعه ارزش های دفاع مقدس توجه ویژه به پرچم داران، نماد های واقعی فرهنگ ایثار و شهادت است.  

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: امروز در شرایط و موقعیتی قرار داریم که آسیب ها و تهدیدات داخل و خارج علیه کشور ما رو به گسترش است و دشمنان نظام با سازماندهی به دنبال این هستند تا روحیه جهاد، شهادت و  ایثارگری  را در نسل جوان ما تضعیف کنند؛ همه ما موظفیم تا مقام و جایگاه جانبازان و ایثارگران  و خانواده معظم شهدا را ارج نهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم  با اهدای لوح تقدیر رئیس کل دادگستری استان از قضات وکارکنان جانباز، ایثارگر مجموعه قضایی و برخی از خانواده معظم شهدای دادگستری استان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:

اشتغال و حرفه آموزی عاملی محرک در جهت بازاجتماعی کردن زندانیان/ اشتغال ۴۸۶ مددجو در زندان‌های استان کرمانشاه

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *