رئیس کل دادگستری کردستان با خانواده شهدا و جانبازان استان دیدار کرد

9:08 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۶۷۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کردستان در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده معظم شهید حسن فیضی و جانباز هفتاد درصد سیدصباح صمدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام حسینی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نماینده مقام معظم رهبری در کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان، مدیر کل بنیاد شهید استان و فرماندار سنندج با خانواده شهید حسن فیضی و جانباز هفتاد درصد سیدصباح صمدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در جریان این دیدار‌ها با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم خانواده شهدا و تأکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص اظهارکرد: خانواده شهدا مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی هستند و امنیت امروز مردم کشورمان حاصل جان‌فشانی‌ها و خون‌بهای جوانانی است که بدون هیچ‌گونه چشم‌ داشتی به دنیا پای در عرصه جهاد گذاشتند و به لقاءالله پیوستند.

وی خدمت بی منت و اطلاع از مشکلات این قشر از جامعه را از وظایف مهم مسئولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و جانبازان ضروری است و این گونه دیدارها باید توام با رضایت خانواده این عزیزان باشد.

رئیس کل دادگستری کردستان خاطرنشان کرد: شهدا رمز عزتمندی ایران اسلامی هستند و فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود.

گفتنی است که شهید حسن فیضی اهل شهرستان سقز است که در سن 21 سالگی در مسیرجاده حسن آباد سنندج به شهادت رسید و سید صباح صمدی جانباز هفتاد درصد در سال 1395 در منطقه سروآباد در درگیری با ضدانقلاب جانباز به درجه جانبازی نائل شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *