باروز: پدر 4 فرزند هستم، اما همچنان در اوجم/ به بازنشستگی فکر نمی‌کنم

15:11 - 26 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۷۲۱۵
پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا گفت: از جان اسمیت تشکر می‌کنم که من را غیر مستقیم برای کسب این افتخارات تحت فشار قرار داد.

خبرگزاری میزان - جردن باروز که شب گذشته(جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان موفق به کسب ششمین مدال طلای جهان شد؛ اکنون با یک مدال طلای المپیک و 6 طلای جهان عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ تعداد مدال‌ به خود اختصاص داد و از رکورد جان اسمیت، کشتی‌گیر افسانه‌ای آمریکا با ۲ طلای المپیک و ۴ طلای جهان گذر کرد.

باروز پس از قهرمانی در صربستان، اظهار داشت: احساس شگفت‌انگیزی دارم. از خداوند، خانواده‌ام، مربیان و حریفان تمرینی‌ام و همه کسانی که به من برای رسیدن به این افتخارات کمک کردند تشکر می‌کنم. مردم فقط قهرمانی‌ها را می‌بینند، اما ورای این افتخارات سخت‌کوشی و تعهد زیادی است و مردم به ندرت می‌توانند پشت صحنه یک قهرمان را ببینند.

وی افزود: از جان اسمیت تشکر می‌کنم که من را غیر مستقیم برای کسب این افتخارات تحت فشار قرار داد و باعث انگیزه من شد. به بازنشستگی فکر نمی‌کنم.

باروز در پایان گفت: قبل از هر مبارزه به خودم یادآوری می‌کنم که این راهی است که انتخاب کرده‌ام. این رنج انتخابی است که داشته‌ام، سخت و وحشتناک است اما خداوند به من این توانایی و ابزار را داده است تا بتوانم از پس از این کار بربیایم. من ۳۴ سال سن دارم و پدر ۴ فرزند هستم. تقریبا یک دهه است که ازدواج کرده‌ام اما هنوز در اوج قرار دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *