ماموریت ویژه به بازرس‌کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی برای پیگیری معطلی پروژه بیمارستان ۴۸۹ تختخوابی ولیعصر اراک

16:19 - 16 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۵۴۶۶
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور که به همراه رئیس سازمان به استان مرکزی سفر کرده صبح امروز از بیمارستان در حال احداث ولیعصر (عج) اراک بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه معطل مانده قرار گرفت.

خبرگزاری میزان – سید جعفر کاظم‌پور معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان در این بازدید که با حضور رحمانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و پیمانکار پروژه در حال احداث بیمارستان ولیعصر (عج) اراک برگزار شد بر حل سریع مشکلات اتمام این پروژه تاکید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور طی نشستی در حاشیه این بازدید با انتقاد از معطلی چندین ساله اتمام پروژه گفت: اینکه سال‌ها اتمام این پروژه به هر دلیلی به تاخیر افتاده نشانه بی‌تدبیری کسانی است که در این چرخه مدیریتی حضور داشته‌اند.

کاظم پور با اشاره به توضیحات مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک مبنی بر خلف وعده‌های پیمانکارهای قبلی گفت: این بودجه از جیب مردم کسر شده و تاخیر ایجاد شده خسارت زیادی به کشور وارد کرده است.

وی در این رابطه توصیه‌های حقوقی در خصوص مستندسازی اقدامات پیمانکاران قبلی پروژه داشت.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور بازرس‌کل امور بهداشت و درمان سازمان را مامور کرد مشکلات این پروژه را پیگیری کند.

بیشتربخوانید

دادستان آذربایجان شرقی: با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و مسیل‌های شهری برخورد قانونی می‌شود

در بخش ابتدایی این جلسه پیمانکار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک مشکلات این پروژه را تشریح کردند.

همچنین رحمانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به نیاز مردم استان مرکزی به این بیمارستان خواستار همکاری سازمان بازرسی کل کشور در حل مشکلات اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک شد.

در خاتمه این نشست مقرر شد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان جهت پیگیری مشکلات پروژه طی روزهای آینده در سازمان بازرسی کل کشور حضور پیدا کنند.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، احداث این پروژه مصوب ملی سال ۸۴ که اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۱۳ سال به طول انجامیده است و ۵ قرارداد و ۳ پیمانکار عوض کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *