عباسی: توپ‌هایمان با بدشانسی وارد دروازه استقلال نشد/ پیکان یک «تیم ستاره» در اختیار دارد

11:25 - 16 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۴۷۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: با وجود همه تفاوت‌ها، توانستیم از بازی مقابل استقلال، یک امتیاز کسب کنیم. 

خبرگزاری میزان - حمید عباسی مدیرعامل باشگاه پیکان، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، اظهار داشت: برای قضاوت نتایج و عملکرد یک تیم، باید به چند موضوع مهم توجه داشت از جمله امکانات، شرایط و ظرفیت‌های مالی و سرمایه‌. مشخصا میان ما و استقلال، تفاوت‌های آشکاری وجود داشت که کارشناسان امر می‌توانند در این مورد بهتر صحبت کنند، اما با وجود همه تفاوت‌ها، توانستیم از بازی مقابل استقلال، یک امتیاز کسب کنیم. 

او اضافه کرد: نتیجه مطلوب و ایده‌آل برای همه ما، رقم خوردن پیروزی بود و لیاقت این نتیجه را داشتیم. چند فرصت بسیار خوب ساختیم و در مجموع، بازی غیرتمندانه‌ای مقابل استقلال ارائه دادیم. حداقل در دو صحنه می‌توانستیم به گل برسیم که دچار بدشانسی شدیم. این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان ما علیرغم آن که جوان هستند، پخته و باتجربه بازی می‌کنند و تمرکز کافی برای مدیریت و کنترل حریفان را دارند. 

عباسی با اشاره به ثبت 8 امتیاز در 5 بازی ابتدایی این فصل، ادامه داد: بودجه ما حتی قابل مقایسه با بودجه اکثر باشگاه‌ها نیست. پیکان یک «تیم ستاره» در اختیار دارد که در این فصل سخت و دشوار، با توکل بر لطف خدا و نیروی جوانی و البته تفکرات و تدابیر کادرفنی، توانسته تا اینجای کار، راضی‌کننده پیش برود. تیم مدیریتی هم خود را حامی و پشتیبان می‌داند. ما به این تیم جوان و بازیکنان و مربیان خوبی که داریم، اعتماد کرده‌ایم و پیش چشم کارگران ایرانخودرو روسفید شدیم. 

مدیرعامل باشگاه پیکان در نهایت گفت: فصل به تازگی شروع شده و رقابت‌های فراوانی در پیش داریم، اما باید بازی به بازی و همراه با برنامه جلو برویم. همه ما مشغول کار کردن هستیم و نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. امیدوارم تیم شایسته پیکان بتواند در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشد و لبخند رضایت را بر لب خانواده بزرگ ایرانخودرو بنشاند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *