ادعای عجیب و غریب رئیس باشگاه لاتزیو

21:36 - 17 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۰۴۵
رئیس باشگاه لاتزیو عنوان کرد که هافبک این تیم بهترین بازیکن دنیاست.

به گزارش گروه فضای مجازی ، لوتینو، رئیس باشگاه لاتزیو بر این باور است که سرگی میلینکویچ ساویچ بدون شک در بین تمامی بازیکنان جهان بهترین است.

ادعای عجیب و غریب رئیس باشگاه لاتزیو

سرگی که تنها 23 سال سن دارد در سال 2015 از تیم خنت به لاتزیو پیوست و در این مدتی که در این تیم حضور داشت بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت. به همین خاطر این روزها پیشنهادات بسیاری از باشگاه‌های اروپایی کسب کرده است. اما لوتینو به مانند فصل گذشته هم نمی‌خواهد که سرگی را از دست بدهد.

در همین خصوص لوتینو در گفتگویی با یک روزنامه ایتالیایی اظهار داشت:

سرگی در این مدتی که در تیم حضور داشته بهترین عملکرد را از خود برجای گذاشته است. با قاطیت می‌توانم بگویم که ساویچ بهترین بازیکن جهان است. او با توانایی‌های فوف‌العاده‌ای که دارد چشم بسیاری از باشگاه‌ها را به خود دوخته است. فصل پیش هم به دنبال او بودند وای من رقم فروش او را 110 میلیون یورو عنوان کردم که این رقم بالا برای تیم‌ها سنگین بود و او در لاتزیو ماند.

حال این روزها می‌گویند که پل پوگبا بهترین بازیکن جهان است، اما من این اعتقاد را ندارم و هر کس هر چه که می‌خواهد بگوید ولی نظر من این است که سرگی تنها بازیکن بهترین جهان است و خواهد بود. اگر خودتان هم دقت کنید می‌بینید که ارزش پوگبا 105 میلیون یورو است در حالی که ارزش ساویچ فصل پیش 110 میلیون یورو بود. این قول را به هواداران می‌دهم که ساویچ در تیم خواهد ماند.

 

ادعای عجیب و غریب رئیس باشگاه لاتزیو

سرگی میلینکویچ ساویچ - پل پوگبا

 

منبع: ورزش 11 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *