شمسایی: ریاست تاج را به نبی و قنبرزاده تبریک می‌گویم/ از فردا فقط هوادار فدراسیون فوتبال هستم

13:17 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: رسما استعفا دادم و از فردا دیگر نمی‌آیم.

خبرگزاری میزان - وحید شمسایی که پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال از سرمربیگری تیم ملی فوتسال استعفا کرد، صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*مهدی تاج روی صندلی ریاست فدراسیون نشست. به او، قنبرزاده و نبی تبریک می‌گویم. امیدوارم صادقانه به فوتبال خدمت کنند و در آینده موفق باشند و به رشته‌های دیگه هم نگاه ویژه داشته باشند.

*اصلا کلمه همکاری نیست خدایی نکرده، یکی از دوستان به پای من میزند(باخنده) خدمت شما عرض کنم که تاج برای من ارزشمند و عزیز است، همچنین نبی و قنبرزاده، من اتفاقاتی که در گذشته برای فوتسال افتاد رو با چشم دیدم و دوست دارم آن عزت حفظ شود. من آدمی نیستم که خدایی نکرده به رشته‌ام بی اعتمادی بشه، رشته‌ای که سوم دنیا بوده و یک نسل را دارد تغییر می‌دهد، انشالله کسی دیگر بیایید کار را قوی‌تر از من انجام دهد.

*فاصله فکری و تفاوت دیدگاه داریم. فوتسال تیم سوم دنیا شد و چهار سال بعد پاداش آن داده شد. مهدی تاج رئیس فوتسال آسیا است. بازی‌های بانوان لغو شد و هیچ اتفاقی رخ نداد. من دوست دارم به این رشته نگاه ویژه شود، آن‌ها را دوست دارم، می‌دانم مدیران بسیار قوی و لایق هستند. من از حالا یک هوادار فدراسیون فوتبال هستم، به عنوان یک هوادار به رشته‌های تیمی با علاقه قدم برمی‌دارم و نگاه می‌کنم و برای آنها دعا می‌کنم.

*رسما استعفا دادم و از فردا دیگر نمی آیم. فوتسال ایران انقدر بزرگ است که جایگاه ویژه‌ای دارد. برای هیات رئیسه و کادر جدید آرزوی موفقیت میکنم.

*اتفاقا رای من به این و آن نیست. همیشه سعی کردم آزاده باشم. اگر عزیزی خادم هم سری قبل می آمد که مجمع نخواست بیایید، من گفتم که به عزیزی خادم رای می‌دادم. من با صفایی فراهانی، دادکان و کفاشیان کار کردم. من با تاج هم کار کردم. به عنوان یک آدم شخصی می‌توانم راجب خودم تصمیم بگیرم. راجع به دیدگاه رشته‌ام تصمیم بگیرم. من آدمی هستم که سعی کردم بزرگ فکر کنم و اندازه عقلم فکر کنم. جلوی خودم را خوب ببینم. همیشه سرباز وطنم هستم، چون مدیون لباسم بودم. امروز اگر رسانه‌ها سراغ من می آیند به خاطر لباس و موی من نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *