فتح‌الله‌زاده: تا مجمع 200 نفره نشود رفیق‌بازی و باندبازی هست/ از اتفاقات دیشب سردرد گرفتم

12:02 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۵۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: کامرانی‌فر به مجمع اعتراض داشت و ناراحت بود چون برخی از کدهایی که فیفا گفته بود رعایت نشد.

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال و پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*چرا هیچ وقت برای ریاست کاندیدا نمی‌شوم؟ چون به بلوغ فکری و آنچه دنیا از ما انتظار داریم نرسیده‌ایم. این مجمع ساده را باید استان‌های ما برگزار کند حالا استان نه ما در کل کشور نمی‌توانیم یک مجمع برگزار کنیم چون وقتی آدم‌های کوتوله وقتی در پستی بزرگ قرار می‌گیرند نمی‌توانند از حق و حقوق فوتبال دفاع کنند.

*به جای اینکه نیروهای تخصصی را در فوتبال آموزش دهیم و سلسله مراتب را طی کنیم تا بعد برای فدراسیون تصمیم بگیرند برعکس شده است، افرادی که تجربه کسب می‌کنند را بیرون می‌کنیم، آدم‌های غیر فوتبالی را مستقیم به فوتبال می‌آوریم.

*چون مجمع را لغو کردند و خیلی از دوستان در شهرستان بودند نرسیدند. از 87 عضو مجمع 73 نفر آمدند و بقیه نرسیدند. از خبر لغو مجمع سردرد گرفتم و خوابیدم وقتی ساعت 6 بیدار شدم دیدم 20 تماس دارم، گفتم چه خبر است؟ 

*الان هم مطمئن باشید به ما می‌خندند. دبیرکل می‌گوید هنوز آن اعتقادات را دارم و اگر همین باشد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. متاسفم و دعا کنیم کسانی بیایند که عاشق فوتبال هستند نه پست و مقام. فوتبال ما سطح بالایی دارند.

*این نامزدها را قبول دارم، اما می‌توانیم ترکیب بهتری داشته باشیم. خیلی از مدیران خوب ما بیرون هستند. چرا مجمع ما باید 87 نفر باشد نه 200 نفر؟ چه اشکالی دارد روسای فدراسیون‌هایی که استعفا داده‌اند را عضو مجمع کنیم؟ آنها تجربه کلانی دارند. چرا مدیران را افتخاری به مجمع نمی‌آوریم. تا وقتی مجمع 200 نفر نشود رفیق‌بازی و باندبازی را داریم و نتیجه هم نمی‌گیریم.

*کامرانی‌فر به مجمع اعتراض داشت و ناراحت بود چون برخی از کدهایی که فیفا گفته بود رعایت نشد، حالا اینها را بعد باز می‌کنم. مجمع حالا تصویب کرده و قانونی است. او تحت فشار بوده و طبیعی است. 

*تحت فشار که می‌گویم در خصوص فشار بیرونی نیست منظورم فشار روحی و روانی است. از دیشب تا صبح او نخوابیده است. وقتی شما افرادتان همسو نباشند این فشارها هست. کمیته‌ها هر کدام وظایف مختلفی دارند یکی می‌گوید باشد یکی می‌گوید نباشد، البته ما خلاء قانونی داریم.

*تصمیم‌گیرنده نهایی کمیته بدوی است و مسئولیت با خودشان است. اگر اشکالی باشد باید پاسخگو باشند. هر کسی انتخاب شود حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *