دادستان لرستان از چاپخانه یاقوت سبز و 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی بروجرد بازدید کرد

14:22 - 20 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۵۴۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان همراه با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان به صورت سرزده از چاپخانه یاقوت سبز و 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی بروجرد بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان همراه با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان به صورت سرزده از «چاپخانه یاقوت سبز بروجرد، کارخانه تینا ظرف زاگرس و شرکت زاگرس سیم» در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد بازدید کرد.

داریوش شاهون وند در این بازدید در جریان اجرای طرح توسعه چاپخانه یاقوت زاگرس و کارخانه تینا ظرف زاگرس در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان پس ازطرح مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، گفت: رونق اشتغال در راستای حمایت از سرمایه گذاران ایجاد می شود.

مدیر کارخانه تینا ظرف زاگرس نیز با طرح مسائل و مشکلات کارخانه در حضور دادستان و مدیر کل صمت استان لرستان، گفت: کارخانه تینا ظرف زاگرس با 8 برند اختصاصی کار می کند و به ۶ کشور همسایه صادرات دارد.

همچمین مدیر شرکت زاگرس سیم، بیان کرد: شرکت زاگرس سیم با 50 نفر نیروی کار، در سال «10 هزار تن سیم لاکی و ۲۰ هزار تن سیم بدون لاک» تولید می کند و به کشور عراق صادرات محصولات دارد.

وی افزود: مشکل اصلی کارخانه کمبود سرمایه در گردش است که ظرفیت تولید را نیز کاهش داده است و نیاز به تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی در راستای رفع موانع و رونق تولید داریم همچنین مفتول مس ماده اولیه شرکت زاگرس سیم است که باید از بورس خریداری شود که این امر زمانبر است.

چاپخانه یاقوت زاگرس بروجرد نیز از چاپخانه‌های مدرن و پویای استان لرستان است که در زمینه چاپ پاکت‌های کارخانجات دارو سازی فعالیت دارد و این چاپخانه با ۲۵ شرکت دارو سازی در سراسر کشور همکاری می کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تولید دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *