پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» منجر به رفع اختلافات بین 2 خانواده بزرگ در شهرستان کوهین شد

14:11 - 18 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۲۸۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس حوزه قضایی بخش کوهین استان قزوین، گفت: با کمک از شعار «به عشق حسین (ع) می بخشم»، اختلاف 15 ساله 2 خانواده بزرگ با صلح و سازش پایان یافت.

خبرگزاری میزان - محمدرضا نجفی الموتی در تشریح خبر سازش 2 خانواده بزرگ در بخش کوهین استان قزوین، اظهارکرد: این 2 خانواده 15 سال بر سر موضوعات ملکی اختلاف داشتند و همین امر موجب وقوع منازعات متعدد و تشکیل پرونده‌های مختلف کیفری و حقوقی در مراجع قضایی شده بود.

وی تصریح کرد: در ماه محرم و در قالب پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم»؛ با همراهی اعضا شورای حل اختلاف و شورای شهر بخش کوهین جلسه صلح و سازشی میان بزرگان این 2 خانواده برگزار شد که در نهایت با گذشت و مصالحه، اختلاف 15 ساله آنها پایان یافت.

رئیس حوزه قضایی بخش کوهین با بیان اینکه آثار و برکات مصالحه در جامعه بسیار است، تاکید کرد: با صدور احکام قضایی اختلاف بین طرفین دعوی پایان می یابد اما شاید این شیوه مورد قبول یک طرف از اصحاب دعوا قرار نگرفته و گاهاً موجب کینه‌توزی شود و برکات مصالحه بدست نیاید.

نجفی گفت: در صلح و سازش، جلب رضایت طرفین دعوا اهمیت دارد به همین دلیل ایجاد سازش و رفع خصومت از حیث روانی اثرگذار است و در دستور کار جدی حوزه قضایی بخش کوهین قرار دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *